eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka pocztowa polecona -reklamacja › Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
  • Data: 2007-01-26 06:49:40
    Temat: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Re to: Nixe [Thu, 25 Jan 2007 23:10:34 +0100]:


    > Dobrze, ale przede wszystkim świadczy to o fakcie, iż to
    > nie z winy adresata (i nadawcy) nie zapoznał się on z treścią
    > pisma.
    [...]
    > Ależ udowadniam, że miał możliwość się zapoznać, ponieważ
    > wysyłałam list polecony, który oznacza, iż powinien trafić
    > do osoby tylko i wyłącznie upoważnionej, a nie fruwać sobie
    > po całej rodzinie bądź zalegać w skrzynce.

    Wiesz, na moje oko to jednak "mam możliwość się z czymś zapoznać"
    jeśli to coś do mnie dojdzie - a nie jeśli "nadawca chciał, żeby
    to do mnie dotarło", ani nawet jeśli "powinno to dotrzeć". No bo
    jak mam się zapoznać z listem, który Poczta Polska trzymała przez
    kilka tygodni gdzieś u siebie, a ja o nim nawet nie wiem? Mimo
    najszczerszych chęci zapoznawania się ze wszystkim co jest do mnie
    skierowane, z takim się zapoznać nie potrafię...


    Kira


    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *
    Kira F. ~ I am what I am - I do what I want ~

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1