  • Data: 2007-01-26 08:31:57
    Temat: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:epc8bl$ipo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wiesz, na moje oko to jednak "mam możliwość się z czymś zapoznać"
    > jeśli to coś do mnie dojdzie - a nie jeśli "nadawca chciał, żeby
    > to do mnie dotarło", ani nawet jeśli "powinno to dotrzeć".

    Wysłanie ZPO nijak nie oznacza, że nadawca bierze na siebie odpowiedzialność
    za "możliwość zapoznania się z treścią pisma", a co więcej, że daje
    adresatowi 100% gwarancji, iż otrzyma takie pismo i zapozna się z nim.
    Przecież pismo ZPO również może zaginąć po drodze albo odebrać je może kto
    inny.

    > No bo
    > jak mam się zapoznać z listem, który Poczta Polska trzymała przez
    > kilka tygodni gdzieś u siebie, a ja o nim nawet nie wiem?

    Jasne, że nie możesz się zapoznać, ale winę za to ponosi PP, a nie adresat
    czy nadawca.

    N.