  • 1. Data: 2003-11-11 14:32:32
    Temat: Przestepsto za granica - ?
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy>

    Witam!
    Jesli "zwykly szary czlowiek" (osoba prywatna, Polak) popelni przestepstwo
    za granica naszego panstwa to rozumie ze sadzony bedzie zawsze w danym kraju
    w ktorym aktualnie przebywal?
    W/g tego rozumowania rozumie ze jesli obcokrajowiec przeskrobie cos w Polsce
    to sadzony bedzie w/g polskiego prawa i grozic mu beda poslkie sankcje?
    Jesli tak to gdy wroci do swojego kraju, przykaldowo po "odsiadce" to czy
    bedzie jeszcze ciagany po sadach w swoim kraju i bedzie mu jeszcze grozic
    jaks kara?

    Zastanawia mnie jeszcze jak to wyglada z dyplomatami i pracownikami
    konsularnymi? Czy oni maga czuc sie bezkarnie?

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 2. Data: 2003-11-11 16:37:49
    Temat: Re: Przestepsto za granica - ?
    Od: kam <X...@X...plX>

    Alan wrote:
> [...]
    > Zastanawia mnie jeszcze jak to wyglada z dyplomatami i pracownikami
    > konsularnymi? Czy oni maga czuc sie bezkarnie?

    art.109-114 kk

    KG