  • 1. Data: 2003-11-11 16:29:49
    Temat: Re: 30 dni interpretacja
    Od: "_hary_" <b...@w...pl>

    Witam

    > Czyli być może wynik już był 20.X. I zgodnie z prawem Twoje prawko wraz
    > wynikiem ma prokuratura.

    Nie ma bo bylem na policji 19.X i moja krew znowu tam byla !! bo przyszla z
    powrotem z
    jakiegos laboratorium gdzie stwierdzono ze tego typu badan juz nie robia !
    ;) gosc stwierdzil
    ze wysla ja jutro (20.X) gdzie indziej i ze wynik bedzie ok 20.XI i mnie o
    jego tresci powiadomi.

    Dlatego jutro ide... (mija dokladnie 31 od dnia zatrzymania mi Prawa Jazdy)
    Ide pierw na policje do znajomego zapytac czy jest juz wynik, jak nie ma to
    musze jakos dzialac aby mi go
    oddali.
    W ustawie wyraznie pisze ze nalezy oddac je wlascicielowi jezeli nie ma
    wynikow.

    Prawko na 100% jest w prokutraturze bo od nich dostalem zawiadomienie.
    Musial bym miec jakies pokwitowanie z Policji ze wynikow na dzien 12.XI
    NIE MA !

    Jak mam to najlepiej zalatwic ? Prosze o pomoc.

    > Na zwrot prawka nie liczyłbym.

    A moze sie uda.....

    > Leszek

    hary