  • 1. Data: 2003-11-11 11:23:23
    Temat: Przedawnienie za usługi telekomunikacyjne
    Od: "Marian" <n...@w...pl>

    Jeśli ktoś słyszał cokolwiek na ten temat to proszę o wypowiedź. Ponoć po 3
    miesiącach, jeżeli nie dostaniemy rachunku za jakiekolwiek usługi
    telekomunikacyjne to możemy ale nie musimy go płacić. Ile może być w tym
    prawdy? Gdzie mogę znaleźć jakiś akt prawny na ten temat?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-11-12 09:39:24
    Temat: Re: Przedawnienie za usługi telekomunikacyjne
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/11/2003 12:23 PM, Użytkownik Marian napisał:

    > prawdy? Gdzie mogę znaleźć jakiś akt prawny na ten temat?

    To pytanie sie powtarza coraz czesciej, moze by tak zebrac je
    wszystkie "do kupy" i umiescic wraz z odpowiedziami w jakims FAQ'u?:)
    (pomijam fakt, ze mozna sobie sprawidzc odpowiedzi w archiwum grupy)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-11-12 18:41:48
    Od: kam <X...@X...plX>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > To pytanie sie powtarza coraz czesciej, moze by tak zebrac je wszystkie
    > "do kupy" i umiescic wraz z odpowiedziami w jakims FAQ'u?:)
    > (pomijam fakt, ze mozna sobie sprawidzc odpowiedzi w archiwum grupy)

    A uzgodniliśmy jakąś odpowiedź?

    KG

  • 4. Data: 2003-11-12 19:08:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/12/2003 7:41 PM, Użytkownik kam napisał:

    > A uzgodniliśmy jakąś odpowiedź?

    Przyznaje sie ze nie czytam dokladnie grupy, ale wydaje mi sie ze
    chodzilo o 2 lata?