  • 1. Data: 2003-11-11 12:26:16
    Temat: zwolnienie z pracy
    Od: "Tomek Hnatków" <t...@p...fm>

    Mam pytanie: Jezeli przepracuje sie 4 miesiace (i jeden tydzien) i jest to
    pierwsza praca, to w przypadku wypowiedzenia umowy o prace przysluguje
    ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany urlop czy tez nie?

    Pozdraw
    Tomek Hnatków

  • 2. Data: 2003-11-11 14:49:45
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 11 Nov 2003 13:26:16 +0100, "Tomek Hnatków"
    <t...@p...fm> zakodował:

    >Mam pytanie: Jezeli przepracuje sie 4 miesiace (i jeden tydzien) i jest to
    >pierwsza praca, to w przypadku wypowiedzenia umowy o prace przysluguje
    >ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany urlop czy tez nie?

    Nie, bo nie masz prawa do urlopu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775