  • Data: 2013-05-27 17:18:35
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-05-27 16:32, Użytkownik xantiros napisał:

    > Nie wiem, jakie ma motywacje ale pracować to jej się nie chce, swego
    > czasu dostała fajną posadę, za jakieś 1800zł na rękę - stała umowa za 3
    > miechy, praca za biurkiem, ale przekalkulowała ze więcej by straciła niż
    > zyskała.

    Nie ma fajnej pracy za tysiąc osiemset. Poniżej 2tyś to zarabiają
    absolwenci, ludzie bez wykształcenia (też nie wszyscy) i cała
    masa nieudaczników życiowych.
    600 zł miesięcznie to jest nic, wydaje więcej na stałe opłaty
    za mieszkanie, garaż, prąd, gaz, kablówkę, internet i telefony.
    A mieszkanie i garaż nie wynajmuje bo mam własne. Żona która ci
    tych bajek naopowiadała jest po prostu zazdrosna o młodszą
    i ładniejszą koleżankę więc wymyśla głupoty i krytykuje.