  • 51. Data: 2019-12-31 18:54:13
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Elementarne, drogi Watsonie. Parlament nie musi, już to zrobił. Art.
    > 27 PoRD ustanawia że rowerzysta na przejeździe rowerowym ma
    > pierwszeństwo.

    Aaaa! To o to Ci chodzi :-) No ale w tym konkretnym wypadku jest
    likwidacja tego przejazdu i rowerzyści będą sobie spacerkiem przez
    przejście szli. Ale idąc Twoim tokiem rozumowania, to na światłach też
    powinni czerwonych jeździć, bo mają pierwszeństwo.

    --
    Robert Tomasik

  • 52. Data: 2019-12-31 19:29:11
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > W dniu Tue, 31 Dec 2019 17:49:38 +0100, użytkownik 'TomN' napisał:

    > Próżnoś repliki się spodziewał
    > Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
    > Nie powiem nawet "Pies cię jebał",
    > bo to mezalians byłby dla psa.

    No patrz jcku, jesteś IDIOTA, ale dobrze ci z tym, i do twarzy, tym
    bardziej.

    --
    'Tom N'

  • 53. Data: 2019-12-31 19:37:51
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > To wiele wyjaśnia. Nie widzę tego postu.

    Jcek ma nie do końca równo pod sufitem, ale nie należy sie tym zajmować.

    I powyżej jest tego przykład

    Ufff, poszedł rozmawiać z zielonymi stworami w ichnim bagnie...

    --
    'Tom N'

  • 54. Data: 2019-12-31 20:13:04
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    u2

    > jcek

    icek?

    --

    'Tom N'

  • 55. Data: 2019-12-31 20:37:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.12.2019 o 20:13, 'TomN' pisze:
    > u2

    > icek?

    jcek:)

  • 56. Data: 2020-01-01 11:43:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 31 Dec 2019 12:32:58 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >Też pamiętam. Zaryzykuję, że do 1976 roku, bo nie chce mi się szukać.
    Na pewno w użytku był jeszcze w połowie lat 80-tych.
    Chociaż może to przypadek, bo do dziś w użytku są stare tablice
    obszaru zabudowanego.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 57. Data: 2020-01-01 12:35:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 31 Dec 2019 09:29:43 -0800, użytkownik WS napisał:

    > Nie ma sprzecznosci, bo znaki maja "wyzszy" priorytet

    A wróbelek jedną nóżkę bardziej. Jak mówisz "wyższy" to racz powiedzieć
    jakie znaki nad czym.

    --
    Jacek

  • 58. Data: 2020-01-01 12:40:32
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > A wróbelek jedną nóżkę bardziej. Jak mówisz "wyższy" to racz powiedzieć
    > jakie znaki nad czym.

    Przecież już napisał w:
    om>

    --
    'Tom N'

  • 59. Data: 2020-01-01 13:03:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Nie ma sprzecznosci, bo znaki maja "wyzszy" priorytet

    A wróbelek jedną nóżkę bardziej. Jak mówisz "wyższy" to racz powiedzieć

    Cholera, wysłało mi się im skończyłem. No dobra, można ustawić sobie
    dowolne znaki. Nawet takie które ruch prawostronny w mieście zmienią na
    lewostronny. Jest taka możliwość w prawie ale należy to czynić z sensem,
    zmierzającym do jakiejś poprawy. W tym konkretnym przypadku nadużyto tej
    możliwości co prowadzi do pogorszenia sytuacji. Przytoczę 4 okoliczności
    uzasadniające tą tezę:

    1. Oboje, kierowca auta spotykając się z rowerzystą na tym przejeździe
    sądzą że nie mają pierwszeństwa. Przecież kierowca nie widzi A-7 stojącego
    kantem, widzi za to znak informacyjny (uwaga przejazd) na czerwono
    wymalowany na jezdni i blaszany stojący na poboczu i pamięta o art. 27. A
    rowerzysta widzi A-7 i też sądzi ze nie ma pierwszeństwa. Gorzej, ich
    osądy są mało ważne. Ważne są ich *obowiązki* a te uniemożliwiają obu
    ruszenie z miejsca jako pierwszy. No to co, mają sobie tak stać do us...
    śmierci?
    2. Takich skrzyżowań jest w mieście kilka na kilkaset. Po cholerę
    wprowadzać wyjątek w regule? Żeby było trudniej?
    3. Piesi i rowerzyści są na tym skrzyżowaniu traktowani inaczej. Pieszy
    wchodzi i sobie przechodzi przed maskami stojących aut. Rowerzysta musi
    poczekać aż przejdą piesi, przejadą samochody z lewej czy prawej i dopiero
    może przejechać. To jest tak jaskrawo bezsensowne że witki opadają.
    Niektórzy mówią że rowerzysta może przejechać razem z pieszymi bo auta
    stoją. No niestety, one są w ruchu (w sensie prawnym).
    3. Jeśli komuś zależało żeby podnieść bezpieczeństwo rowerzysty to po
    pierwsze ma ich ogół za idiotów. Rowerzyści mają zwyczaj nie wjeżdżać pod
    samochody i nie trzeba im w tym celu ustawiać znaków. I skoro ustawodawca
    zalecił dać rowerzystom pierwszeństwo na przejeździe (Konw. Wied.) to
    raczej należało by postawić znak A-7 lub B-20 kierowcom podjeżdżającym do
    przejazdu rowerowego aniżeli rowerzystom.

    --
    Jacek

  • 60. Data: 2020-01-01 13:25:47
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > A wróbelek jedną nóżkę bardziej. Jak mówisz "wyższy" to racz powiedzieć
    > jakie znaki nad czym.

    Ty masz jednak ostatnio problemy z głową!

    > Cholera, wysłało mi się im skończyłem.

    I to dowód na to -- nic się samo nie wysyła, zwłaszcza w 40Tude.

    > No dobra, można ustawić sobie dowolne znaki. Nawet takie które ruch
    > prawostronny w mieście zmienią na lewostronny.

    Pokażesz, prosze te przepisy.

    > Przytoczę 4 okoliczności
    > uzasadniające tą tezę:

    > 1. Oboje, kierowca auta spotykając się z rowerzystą na tym przejeździe
    > sądzą że nie mają pierwszeństwa.

    A po polsku?

    > Gorzej,

    dla kogo? Sam sie czepiasz, a te same "błedy" popełniasz

    > Ważne są ich *obowiązki* a te uniemożliwiają obu
    > ruszenie z miejsca jako pierwszy.

    Po pierwsze, to kto i co kazało sie zatrzymać?

    > No to co, mają sobie tak stać do us... śmierci?

    Mogą pójść na kawę do pobliskiej kawiarni...

    > 2. Takich skrzyżowań jest w mieście kilka na kilkaset. Po cholerę
    > wprowadzać wyjątek w regule? Żeby było trudniej?

    Te, jakich skrzyżowań?

    > 3. Piesi i rowerzyści są na tym skrzyżowaniu traktowani inaczej.

    Jakim skrzyżowaniu?

    > Pieszy wchodzi i sobie przechodzi przed maskami stojących aut. Rowerzysta musi
    > poczekać aż przejdą piesi, przejadą samochody z lewej czy prawej i dopiero
    > może przejechać.

    Tobie się na mózg rzuciło? Nie ma obowiązku ustępowania stojącym pojazdom, a
    można też zejść z siodełka i zostać pieszym.

    To jest tak jaskrawo bezsensowne że witki opadają.

    > Niektórzy mówią że rowerzysta może przejechać razem z pieszymi bo auta
    > stoją. No niestety, one są w ruchu (w sensie prawnym).

    Ale nie zbliżaja się do miejsca przecięcia kierunków ruchu... (nie my;ic ze
    skrzyżowaniem)

    > 3. Jeśli komuś zależało żeby podnieść bezpieczeństwo rowerzysty to po
    > pierwsze ma ich ogół za idiotów.

    I ma rację

    > Rowerzyści mają zwyczaj nie wjeżdżać pod samochody

    Mało widziałeś.

    I numerator ci się pojebał...?

    Mniej pij, mniej czytaj zielonego, może sie "odtrujesz"!

    --
    'Tom N'