eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedłużona gwarancja SPRZEDAWCY › Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!3.eu.feeder.erje.net!feede
    r.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.n
    et!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
    trada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 13 Sep 2022 10:41:51 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.13.0
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <tf6umu$3rsfe$1@dont-email.me>
    <i...@4...com>
    <631871f8$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    <6318f14b$0$6201$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <63191db7$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <7V9SK.166854$9f26.146054@fx09.ams1> <tfi3no$1e84o$1@dont-email.me>
    <631cae2a$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <f1bTK.412195$%fx6.236576@fx14.ams1> <tfmuh6$27prj$1@dont-email.me>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Przedłużona gwarancja SPRZEDAWCY
    In-Reply-To: <tfmuh6$27prj$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <6320424f$0$6206$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1663058511 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 6206 185.192.243.253:58708
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2388
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:829843
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.09.2022 o 11:35, Mateusz Bogusz pisze:

    >> @Mateusz, masz jakiś do tego wszystkiego dokument gwaracyjny, gdzie jest
    >> określony czas naprawy?
    > Nie. Jedynie w regulaminie jest opisana sekcja "Reklamacje", a tam
    > "Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później
    > niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na
    > podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób."
    >
    Zalecam w takim wypadku ostrożność i kalkulowanie tego, jako brak
    jakiejkolwiek gwarancji. W praktyce może to zadziałać tak, że albo
    naprawisz na własny koszt, albo wyślesz mu, a on nigdzie tego nie wyśle
    dalej, tylko bedzie w nieskończoność przeciągał twierdząc, ze wysłał do
    producenta, a nie ma terminu wykonania naprawy. Nie kojarzę żadnego
    przepisu, który by określał maksymalny termin naprawy gwarancyjnej.
    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1