    From: "MK" <u...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawniony dług a przetwarzanie danych osobowych
    Date: Sun, 6 Feb 2005 14:24:59 +0100

    news:cu3kja$l1k$1@news.onet.pl...
    > Decyzje GIODO nie są źródłem prawa.

    Albo podasz jakiekolwiek konkrety albo kończymy pustą dyskusję.
    Umiesz czytać? Gdzie jest stwierdzone, że _decyzje_ GIODO są źródłem prawa?
    Są decyzjami, czyli stosowaniem prawa.
    Zarzucasz GIODO bezzasadne decyzje, to cokolwiek udowodnij, w szczególności
    skuteczne podważenie wydanej decyzji.
    Zacytuj także uzasadnienie wyroku albo podaj źródło (link).

    > (ciach)

    ad.1-4. No właśnie nie. Mogą sobie przelewać wierzytelności, ale przekazanie
    danych osobowych musi odbyć się za zgodą. Tak wynika z przytoczonych
    dokumentów i wypowiedzi.

    Podaj jakiekolwiek konkrety (wyroki, interpretacje, choćby wypowiedzi
    autorytetów czy urzędników takich jak GIODO). Na następny pusty post nie
    odpowiem, Panie Interpretatorze.

    pzdr
    MK