  • Data: 2005-02-06 17:43:50
    Temat: Re: Przedawniony dług a przetwarzanie danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <u...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cu5g5p$ejd$1@korweta.task.gda.pl...

    Ja się wypowiadałem dokłądnie w tym samym temacie. Wierzyciel nie musi nic
    robić, by dług cały czas istniał. Przedawnienie do istnienia lub nie
    zobowiązania nie ma nic. Z chwilą przedawnienia nie można długu dochodzić
    przed sądem, i to tylko o ile dłużnik ten zarzut podniesie. Ale dług nadal
    istnieje i stąd nie jest wymagana zgoda dłużnika na przetwarzanie jego
    danych osobowych.