  • 11. Data: 2004-10-11 18:48:10
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > A kto Cię tak okłamał? Załóżmy sytuację, że IJ przysyła mi po 4 latach
    > od terminu płatności wezwanie do zapłaty 150 zł. Ponieważ sprawdzam moje
    > faktury i okazuje się, że rzeczywiście zalegam tej firmie 30 zł.

    W tej sytuacji tak , nastomaist ja mowie o sytuacji jakbys byl zalegal
    150 a zaplacil tylko 30 to okres liczy sie na nowo.

    VG

  • 12. Data: 2004-10-11 19:26:50
    Od: d...@w...sobie.to

    DJ <d...@P...post.pl> wrote:

    > Witam
    > Przedawnienie to 3 lata na 100%, możesz im odpisać, żeby Cię cmoknęli w
    > d***.

    A jak z odsetkami? One przeciez sa wymagalne pozniej.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    28. Bowl inside the room. Set up tournaments with other people in the

  • 13. Data: 2004-10-11 19:42:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W tej sytuacji tak , nastomaist ja mowie o sytuacji jakbys byl zalegal
    > 150 a zaplacil tylko 30 to okres liczy sie na nowo.

    A czym się różni to co opisałem, od Twojego stwierdzenia? Powiem więc
    wprost - to, że uznajesz kwotę cząstkową (poprzez wpłatę tej kwoty) nie
    oznacza wcale, że uznajesz całość roszczenia. Co jedyne ryzykujesz tym, że
    IJ widząc jelenia, który cos tam wpłacił nasili swoje naciski, jednak z
    prawnego punku widzenia, Twoja spłata części roszczenia nic nie zmienia.
    Roszczenie dalej jest przedawnione.

    A firmy wINDYKACYJNE stosują różne sposoby, np. KRUK przesłał mi umowę
    ugody, przedawnionego świadczenia z umorzeniem odsetek i spłatą na raty.
    Wystarczyło tylko podpisać i odesłać :D

  • 14. Data: 2004-10-11 20:38:03
    Od: "Black Peter" <b...@c...usunto.pl>

    Użytkownik wrote:

    > A jak z odsetkami? One przeciez sa wymagalne pozniej.
    >
    > D.

    No wlasnie bo na specyfikacji dlugu odsetki sa smieszne po kilka groszy
    doslownie (razem 11 groszy). O co tu chodzi?

    BP

  • 15. Data: 2004-10-11 20:53:32
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > doslownie (razem 11 groszy). O co tu chodzi?

    O to zeby Cie przestraszyc i zebys dal sie wycisnac jak cytrynka.
    Standard, jestesmy w Europie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2004-10-11 20:59:31
    Od: "Black Peter" <b...@c...usunto.pl>

    rezist.com wrote:

    > O to zeby Cie przestraszyc i zebys dal sie wycisnac jak cytrynka.
    > Standard, jestesmy w Europie.

    OK ale co z tymi odsetkami bo na zdrowy rozsadek powinno ich byc sporo...
    czy odsetki sie przedawniaja? Musze zaplacic?

    BP

  • 17. Data: 2004-10-11 21:06:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Black Peter wrote:
    > OK ale co z tymi odsetkami bo na zdrowy rozsadek powinno ich byc
    > sporo...

    ok 15% w skali roku to sporo?

    > czy odsetki sie przedawniaja?

    po trzech latach

    > Musze zaplacic?

    wyrzuć to do kosza

    KG

  • 18. Data: 2004-10-11 21:32:34
    Od: d...@w...sobie.to

    kam <X#k...@w...pl.#X> wrote:

    > po trzech latach

    Od kiedy?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    1. Insist that you are a vegetarian and protest anytime your roommate

  • 19. Data: 2004-10-11 21:42:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    d...@w...sobie.to wrote:
    > Od kiedy?

    oddzielnie za każdy dzień opóźnienia

    KG

  • 20. Data: 2004-10-11 21:56:52
    Od: d...@w...sobie.to

    kam <X#k...@w...pl.#X> wrote:

    > oddzielnie za każdy dzień opóźnienia

    Przedawniaja sie oddzielnie za kazdy dzien?!

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    46. When your roommate comes in, pretend that you are on the phone,