  • 1. Data: 2004-05-10 20:05:41
    Temat: Prowokacja drogowka
    Od: "ART" <h...@g...pl>

    Czesc,

    Slyszalem jak moi znajomi umowili sie ze jak znowu
    drogowka bedzie zebrac o lapowke to ja dadza a nastepnie zaraz zglosza to na
    policje lub prokurature.
    Zamierzaja tez nagrac cala rozmowe.

    No wlasnie skoro nagraja to juz nie bedzie to wreczenie lapowki a pozniej
    skrucha i przyznanie sie
    do wreczenia a bedzie to prowokacja.
    A do prowokacji uprawniona jest policja a nie obywatel...

    Co o tym sadzicie czy moga to planowac czy nie??

    A bez nagrania to chyba ciezko bedzie im udowodnic - slowo 2 policjantow na
    slowo kierowcy.

    pozdr
    Erazm

  • 2. Data: 2004-05-10 20:35:45
    Temat: Re: Prowokacja drogowka
    Od: sebol <i...@a...pl>

    ART wrote:

    > Co o tym sadzicie czy moga to planowac czy nie??

    IMO mogą ale o wiele lepiej (dla nich) żeby zrobili to razem z prasą
    (prowokacja dziennikarska) np taki SE czy Fakt zaraz to łyknie ;).

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-05-10 21:38:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    ART wrote:

> [...]
    > skrucha i przyznanie sie
    > do wreczenia a bedzie to prowokacja.
    > A do prowokacji uprawniona jest policja a nie obywatel...

    To nie będzie prowokacja tylko zarejestrowanie dowodu przestępstwa.
    To nie oni pierwsi wyjdą z propozycją łapówki tylko policja.
    Gdyby było odwrotnie, to wówczas byłaby prowokacja.

  • 4. Data: 2004-05-10 23:06:32
    Od: "ART" <h...@g...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    > To nie będzie prowokacja tylko zarejestrowanie dowodu przestępstwa.
    > To nie oni pierwsi wyjdą z propozycją łapówki tylko policja.
    > Gdyby było odwrotnie, to wówczas byłaby prowokacja.

    Nie wyrazilem sie jasno - przepraszam.
    Wiesz policjant nigdy nie mowi pierwszy nawet nie mowi na glos tego slowa

    im chodzi o dialog typu:
    Policjant: -I co panie kierowco za szybko sie jechalo?
    Kierowca: -A tak spieszylem sie
    P: -No to za to wykroczenie bedzie 300zl i punktow karnych
    K: -Az tyle
    P: -Czy przyjmuje pan mandat?
    K: -O Boze tyle spieszylem sie do domu, czy nie mozna tego
    inaczej zalatwic,
    P: -Slucham?
    K: -O tu mam 100 wystarczy
    P: [wymownie milczy]....
    K: -O prosze
    P: - Prosze uwazac
    K: - do widzenia dziekuje

    A to bedzie jednak prowokacja jesli wsiadl z zamiarem wreczenia lapowki i
    nagrania tego...

    pozdr
    Erazm

  • 5. Data: 2004-05-10 23:09:42
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    ART wrote:

> [...]
    > K: - do widzenia dziekuje
    >
    > A to bedzie jednak prowokacja jesli wsiadl z zamiarem wreczenia lapowki i

    No cóż, ja bym policjanta wywalił na zbity pysk.

  • 6. Data: 2004-05-11 01:29:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poilkj wrote:

    [ciach wielki cytat]

    > No cóż, ja bym policjanta wywalił na zbity pysk.

    Ja takiego, co to nie przycina cytatów, też. Z roboty i z internetu.

    ;-P

  • 7. Data: 2004-05-11 07:39:52
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Użytkownik "ART" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co o tym sadzicie czy moga to planowac czy nie??
    >
    > A bez nagrania to chyba ciezko bedzie im udowodnic - slowo 2 policjantow

    Mnie ciekawi jedno. W końcu nie złapią cię za nic, ale za wykroczenie. Czy
    takie wykroczenie, z którego się wywiniesz zostanie gorzej osądzone jako
    wykonane z premedytacją ? W końcu zostanie chyba tylko sąd grodzki, bo
    policjant już mandatu nie da, a przewinienie będzie dobrze udokumentowane w
    postępowaniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Maras

  • 8. Data: 2004-05-11 09:21:17
    Od: "Rally (Mariusz M.)" <r...@S...pl>

    Użytkownik ART <h...@g...pl> w wiadomości do grup dys
    kusyjnych napisał:c7p1sg$tfs$...@o...futuro.pl...

    > Policjant: -I co panie kierowco za szybko sie jechalo?
    > Kierowca: -A tak spieszylem sie
    > P: -No to za to wykroczenie bedzie 300zl i punktow karnych

    Ciekawe jakie koledzy beda mieli miny jak policjant nie przyjmie lapowki a o
    ni dostana 300 zl mandatu...

    Mariusz

  • 9. Data: 2004-05-11 11:00:18
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    Inny pomysł - kiedyś wydział wewnętrzny policji robił takie numery:
    spisanie numerów banknotów oraz natychmiastowe zawiadomienie policji po
    wręczeniu łapówki. Jeżeli szybciutko pan policnat wyda na hot-dogi, to
    przepadło.

  • 10. Data: 2004-05-11 14:25:00
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    W Rzeszowie pod końec zeszłego roku było takie zdarzenie.Pan policjant
    (obecnie były) zatrzymał gościa prowadzącego samochód po "kielichu" i
    zaproponował mu 500PLN łapówki za przymróżenie oka. Niestety kierowca nie
    miał tyle przy sobie i zaproponował aby pojechali do niego do domu bo tam ma
    tyle pieniążków. Policjant przystał na to i udali się pod dom kierowcy.
    Kierowca poszedł do domu po pieniążki a policjant czekał na dole w
    samochodzie. Kierowca po wejściu do mieszkania zadzwonił na komisariat aby
    powiadomić o tym że policjant chce przyjąć łapówkę, powiedziano mu żeby
    zszedł i wręczył łapówkę a oni wyślą tam cywilny patrol. Tak też się stało
    zaraz po wręczeniu łapówki podjechał cywilny patrol i dzięki temu mamy
    jednego nieuczciwego policjanta mniej. Nie znam dokładnie szczegółów ale
    wiem że ów policjant już nie pracuje, co się stało z kierowcą nie wiem.

    pozdrawiam Przemek