  • 1. Data: 2004-05-10 20:42:08
    Temat: koszty remontu samochodu po zabezpieczeniu komorniczym
    Od: "JanuszS" <gufner<malparemove>post.pl>

    witam
    komornik zabral mi samochod w celu zebezpiecznienia do sprawy, sprawa sie
    jeszcze nie odbyla, i moze to potrwac pol roku, czy gdyby sie okazalo ze
    zajecie komornicze bylo niewlasciwe to osoba ktora zlecila komornkowi
    zajecie samochodu musi mi pokryc koszty remnotu pojazdu( wiadomo ze samochod
    ktory nie jest uzywany niszczeje)
    pozdrawiam