  • 1. Data: 2004-05-10 19:43:19
    Temat: Wynajem a ryczalt?
    Od: "jack" <j...@o...pl>

    Witam,
    czy wie ktos czy w dalszym ciagu przy obliczaniu ryczaltowego podatku za
    wynajem nieruchomosci wlicza sie oplaty za czynsz, gaz, elektrycznosc,
    telefon itp.?
    Pozdrawiam
    Jack

  • 2. Data: 2004-05-11 19:48:06
    Temat: Re: Wynajem a ryczalt?
    Od: Maciej <k...@p...spam.pl>

    Użytkownik jack napisał:
> [...]
    > czy wie ktos czy w dalszym ciagu przy obliczaniu ryczaltowego podatku za
    > wynajem nieruchomosci wlicza sie oplaty za czynsz, gaz, elektrycznosc,

    Ja wliczam i nie słyszałem aby w tym zakresie nastąpiły inne interpretacje

  • 3. Data: 2004-05-11 20:46:38
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Maciej wrote:
    > Ja wliczam i nie słyszałem aby w tym zakresie nastąpiły inne interpretacje

    chyba nastąpiły..
    ale pytałbym na pl.soc.prawo.podatki

    KG