  • 1. Data: 2004-05-10 19:00:22
    Temat: Rozwód
    Od: "Rogacz19" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hi!
    Mam prosbe do kogos kto posiada wiedze prawnicza(lub przezyl rozwod) w
    zakresie prawa rodzinnego (wiem ze ten watek byl juz w Usenecie milion razy)
    a scislej skladania pozwu o rozwod, powodow rozwodu,postepowania i czy mam
    jakies szanse na "szybki" rozwod:
    Sytuacja przedstawia sie nastepujaco:
    1. "Zona" znudzila sie mna, chce rozwodu ale czeka na moja "reakcje"-klasyczne
    przezucenie odpowiedzialnosci,
    2. Twierdzi ze "czula ze umierala" przez caly czas "trwania" malzenstwa (jest
    mlodsza o prawie 4 lata),
    3. Ma kolesia na boku od miesiaca, sama mi o nim powiedziala i widzialem ich
    "w akcji"
    4. Nie bilem jej, nie pilem, nie gwalcilem, nie zdradzalem itp
    5. Moje bledy :praca prawie 180 godz miesiecznie (co najmniej 12h na dobe),
    rzadko gdzies wyjezdzalismy, bylem zmeczony po pracy.. ;)-zarabiam 4x mniej od
    niej ;)
    A TERAZ NAJSMIESZNIEJSZE !!!
    7 czerwca minie "1 rocznica" naszego "malzenstwa",

    Blagam o pomoc!
    Rogacz29