  • Data: 2020-03-25 15:43:00
    Temat: Re: Proste zabezpieczenie wierzytelności.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2020 o 15:28, Wiesiaczek pisze:

    > Miałem kolegę , któremu powiedziałem o podobnym problemie.
    > Zaproponował mi pomoc Zdzicha.
    > A co robi ten Zdzicho, zapytałem?
    > Zdzicho? On nic nie robi! Przychodzi z tobą do dłużnika i patrzy.
    > Podobno żaden dłużnik mu się nie oparł :)

    Ja też znam takie opowieści. Tylko potem, jak Zdzichowi się noga
    powinie, to wszyscy, co to z nim chodzili, siadają razem na ławie
    oskarżonych i gęsto się tłumaczą, czemu on patrzył :-) Zalecał bym
    daleko posuniętą ostrożność.

    Mimo wszystko nie słyszałem, by ktoś się z pozwu o nakaz zapłaty i
    wniosku do komornika musiał tłumaczyć, a komornikowi udaje się często
    coś odzyskać. Ze Zdzichami sprawa jest taka trochę trudna do weryfikacji.

    --
    Robert Tomasik