  • 1. Data: 2002-09-06 10:57:40
    Temat: Prosba o pomoc w sprawie Dzialalnosci gospod
    Od: "Jarek" <a...@d...com.pl>

    Mam pytanie do Szanownych Grupowiczow:

    Czy dzialalnosc gospodarcza prowadzona przez osobe fizyczna zawsze musi sie
    nazywac np. XXXXXx Janusz Kowalski czy wystaczy samo XXXXXXX. Gdy
    skierowalismy takie pytanie do US powiedzieli ze jezeli UMiG tak zapisze we
    wniosku to Urzad Skarbowy nie ma nic do tego, w U Statystycznym powiedzieli
    to samo. UMiG zapisal tak: Oznaczenie przedsiebiorcy np. Janusz Kowalski,
    nazwa firmy "xxxxxxx"
    Czy wobec tego na fakturach, ofertach itp mozna stosowac sama nazwe XXXXX?

    Czy sa na ten temat jakies regulacje prawne? Gdzie ich szukac?

    Bardzo prosze o inf.

    Z gory dzieki
    Jarek

  • 2. Data: 2002-09-06 13:40:29
    Temat: Re: Prosba o pomoc w sprawie Dzialalnosci gospod
    Od: "Marek_K" <i...@p...com.p>

    > nazywac np. XXXXXx Janusz Kowalski czy wystaczy samo XXXXXXX. Gdy

    IMO musi być XXXXXx Janusz Kowalski

    Pzdr,
    Marek

  • 3. Data: 2002-09-07 09:31:45
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "Marek_K" <i...@p...com.p> napisal <alab8l$qqm$1@news.tpi.pl>:

    >IMO musi być XXXXXx Janusz Kowalski

    Tak właśnie, bo działalność gospodarczą prowadzi osoba fizyczna Janusz
    Kowalski. W obrocie często tego się nie stosuje, ale powinno być tak jak
    napisał Marek_K.

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 4. Data: 2002-09-08 11:49:42
    Od: "Jarek" <a...@d...com.pl>

    > IMO musi być XXXXXx Janusz Kowalski
    >
    > Pzdr,
    > Marek

    ale gdzie moge znalezc jakies akty prawne?

  • 5. Data: 2002-09-08 11:57:40
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <a...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    l...

    > ale gdzie moge znalezc jakies akty prawne?

    Nie jestem pewien, ale chyba mówi coś na ten temat prawo o działalności
    gospodarczej (ustawa)

    Pix