  • 71. Data: 2014-03-11 16:31:42
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 16:12, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale jednak tego pseudoargumentu użyłeś.

    To bylo stwierdzenie.

    > Widzę sarkazm nadal ciebie przerasta.

    Kto sarkazmem wojuje...

    ...wraca na tarczy ;P

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 72. Data: 2014-03-11 16:47:24
    Temat: Re: Google Glass
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 16:10:39 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > nie

    przecież piszę, że robi

    > podalem

    nie podałeś. Dane to są liczby.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2014-03-12 08:30:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-11, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > GGlass umozliwia transmisję bezpośrednio na publiczny portal YT.

    Może też być pomocny osobom słabowidzącym.
    Dlaczego chcesz zakazać stosowania urządzenia które może innym
    pomóc, tylko dlatego że masz jakieś dziwne fobie o prawdpopodobieństwie
    realizacji mniej więcej takim samym jak wygrana 6 w totka?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 74. Data: 2014-03-12 08:55:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 16:10, hikikomorisan pisze:

    > podalem

    Podałeś swoje konfabulacje, które są tak samo rzetelne jak biblijne 6000
    lat istnienia Ziemi.

  • 75. Data: 2014-03-12 08:56:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 16:31, hikikomorisan pisze:

    > To bylo stwierdzenie.

    Fałszywe stwierdzenie użyte jako argument w dyskusji.

    Tak się tłumacz.

  • 76. Data: 2014-03-12 09:42:45
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 12.03.2014 08:30, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Może też być pomocny osobom słabowidzącym.
    > Dlaczego chcesz zakazać stosowania urządzenia które może innym

    dlaczego mam pozwolic na stosowanie czegos, co wiekszosci bedzie
    przeszkadzac?

  • 77. Data: 2014-03-12 10:28:03
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 10:24:52 +0100, hikikomorisan napisał(a):

    > Postuluje wprowadzenie zakazu uzywania urzadzen wygladajacych jak
    > okulary pozwalajacych na transmisje live obrazu i dzwieku w internecie.
    'Niby trollować to trza umić' a Tobie jednak to wychodzi.
    Ale załóżmy, że (zupełnie niepotrzebnie wobec istniejących juz przepisow)
    wprowadzimy 'zakaz uzywania urzadzeń wygladających jak okulary...'
    GoogleGlass=GG

    Wiesz co się pojawi? GH, zakażemy. Pojawi się GR... Skróty rozszyfruj
    sobie. Tak naprawdę: dowolnie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 78. Data: 2014-03-12 10:28:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

    > dlaczego mam pozwolic na stosowanie czegos, co wiekszosci bedzie
    > przeszkadzac?

    Twojej jednoosobowej większości, czy zrobiłeś stosowną statystykę
    u posiadaczy GG?

    Problem w tym, że w wątku już widziałem powołanie się na
    "prawdopodobieństwo" w odniesieniu do zdarzeń filmowania
    aparatem telefonicznym i GG.
    Otóż jak na dziś i dla mnie, owo prawdopodobieństwo że ktoś
    mnie sfilmuje dla aparatu telefonicznego/smartfona jest całkiem
    wysokie, zaś dla GG wynosi dokładnie zero - po prostu nawet
    nie widziałem człowieka z GG.

    Co zaś do "większości z posiadaczy", to obawiam się, że znajdziesz
    je w tym samym miejscu, co inne przypadki "deprywatyzujących"
    środków, takich jak telefony komórkowe (lokalizacja!) tudzież
    karty płatnicze.
    Ewentualna "wartość dodana" GG spowoduje, że *faktyczna większość*
    będzie miała Twoje zastrzeżenia tam, gdzie faktyczna większość
    ma moje zastrzeżenia odnośnie np. kart płatniczych :P

    Dlaczego piszę o posiadaczach?
    Z prostego powodu - dopóki coś się nie rozpowszechni, łatwo
    Ci będzie znaleźć oponentów, kierujących się zasadą "nie znam
    to się sprzeciwię" bądź choćby zazdrością :>
    Dlatego ocenę zachowań jako tako przeprowadzić można tylko
    w grupie porównywalnej z docelową - czyli posiadaczy.
    Bo (docelowo) to oni będą prawdopodobną większością.

    Twoje pytanie, w roli argumentu, kwalifikuje się więc
    do dyskwalifikacji :)

    pzdr, Gotfryd

  • 79. Data: 2014-03-12 10:34:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-12, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > dlaczego mam pozwolic na stosowanie czegos, co wiekszosci bedzie
    > przeszkadzac?

    Tobie, nie większości. I bez łaski, Twojego osobistego pozwolenia
    nie trzeba. :) Za to wyłazi brak toleracji podszyty paranoją.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 80. Data: 2014-03-12 10:44:15
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2014-03-12 09:42, hikikomorisan pisze:

    > dlaczego mam pozwolic na stosowanie czegos, co wiekszosci bedzie
    > przeszkadzac?

    Z tego co widać, tylko tobie przeszkadza. Zrób sobie remont uzębienia,
    przestań przebierać się w damskie ciuszki to i strach przed fotką
    zniknie.