  • 1. Data: 2014-03-07 17:33:22
    Temat: jutuba
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    i ich oszalale poronione prawa autorskie i restrykcje i chuj wie c
    jeszcze :D

    ustawilem se moj wlasny filmik, jako intro czy jak to sie tam nazywa

    dla pewnosci, zadnej muzyki w tle, pejzarzyk miasta, zadnych reklam ze
    znakami towarowymi w tle, nawet ludzi z twarzami brak...

    pustka rzec by mozna

    ROTFL kurwa :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6189017aaaaajjjjjjjj
    jjjj.jpg

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-03-07 23:34:01
    Temat: Re: jutuba
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

> [...]
    > dla pewnosci, zadnej muzyki w tle, pejzarzyk miasta, zadnych reklam ze
    > znakami towarowymi w tle, nawet ludzi z twarzami brak...

    Gwoli ścisłości, wypada przypomnieć o "autorstwie" odmierzonego
    kawałka ... ciszy :>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/4%27_33%22

    To akurat nie wynalazek yutuba :>
    Ale już *usunięcie* (!) tego dźwięku z filmiku, to faktycznie
    pomysł youtube:

    http://www.dobreprogramy.pl/Kto-ma-prawa-do-spiewu-p
    takow,News,30530.html

    BTW: w przywołanym śpiewie ptaków, o ile wiem, youtube nie
    wyjaśnił, co stało się z pieniędzmi z bezumownie dopiętej reklamy.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-03-08 02:46:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    http://smocze.opary.salon24.pl/442287,koziolek-i-act

  • 4. Data: 2014-03-09 09:40:53
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    A był w filmiku twój durny ryj? To by wszystko tłumaczyło!