  • 1. Data: 2014-03-08 22:21:26
    Temat: Odpowiedzialnosc za zawiadomienia ( policji), bez przyczyny.
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    Wlasnie mi sklepowa w mojej wiosce opowiedziala, ze byl u niej policjant, z powodu
    zawiadomienia o zaklocanie porzadku, przeciwko jej mezowi, corce, oraz niej samej.
    Gdzie jest maz ?
    Nie ma go, bo pojechal na posterunek , wezwany na zlozenie zeznan w innej sprawie.
    Taak, taak, widzialem go przed wyjazdem.Gdzie jest corka ?
    Corka jest w domu, bo sie od paru dni przygotowuje do egzaminu.
    Zgloszono trzaskanie drzwiami.
    Przeciez Pan widzi, ze drzwi sa na oscierz otwarte, bo jest cieplo.

    Czy taki policjant
    ma w swoich obowiazkach myslenie, czy tylko wykonanie zadania spowodowanego
    niesnaskami pomiedzy sasiadami ?

    Jesli nie dojdzie do oskarzenia, to kto zaplaci za interwencje ?

  • 2. Data: 2014-03-09 01:53:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:f40bb2ef-61ff-4293-9908-0b62e7ceb7e2@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    > spowodowanego niesnaskami pomiedzy sasiadami ?
    >
    > Jesli nie dojdzie do oskarzenia, to kto zaplaci za interwencje ?

    Podatnicy.

    A co do samej interwencji, to pewnie ja ktos zglosil. Mozna by dowcipnisia
    ukarac, ale jak stwierdzic, ze faktycznie ktos nie trzaskal?