  • 61. Data: 2014-03-11 15:31:21
    Temat: Re: Propozycje Ustawy o CCTV i komentarze
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    wiesz, że chyba jesteś jednym z najstarszych czynnych trolii internetowych
    :)

  • 62. Data: 2014-03-11 15:36:29
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 15:25, Marek Dyjor wrote:

    > znaczy chcesz zakazać filmowania i fotografowania?

    chce zakasu transmisji live z okularów w sposob niejawny

    domagam sie zatem, aby urzadzenie informowalo o tym, czy nagrywa, i czy
    transmituje - a jesli to technicznie niemozliwe, to zabronienie uzywania
    takiego urzadzenia

    > zdajesz sobie sprawę ze takie prawo będzie fikcją nie możliwą do
    > wyegzekwowania

    dlatego zaproponowalam po calosci - zakaz uzywania Google Glass w
    miejscach publicznych

    > obecne prawo skutecznie chroni twój wizerunek przed publikacją...

    jak obejrze sie na jutubie to jak jestem chroniony?

    nie jestem

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 63. Data: 2014-03-11 15:39:00
    Temat: Re: Google Glass
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 15:28, Marek Dyjor wrote:

    > a skąd wiesz co sie dzieje z tym co filmuje kamera albo aparatem
    > fotograficznym już nie wspominając o telefonach komórkowych?

    Po pierwsze w momencie gdy widze, ze ktos kieruje w moja strone obiektyw
    moge sie odwrocic. Bo to oznacza, ze bedzie chcial zrobic zdjecie lub film.

    Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko zamarkowac.

    Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to
    patrzenie, filmowanie czy transmisja.

    > prawo musi mieć sens i być możliwe do wyegzekwowania.

    Dlatego propnuje podyskutowac inaczej niz w durnym tonie "hiki masz
    wyjebane".

  • 64. Data: 2014-03-11 15:39:25
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 15:31, Marek Dyjor wrote:
    > hikikomorisan wrote:
    >

    > wiesz, że chyba jesteś jednym z najstarszych czynnych trolii
    > internetowych :)

    Uczylem sie i ucze od nalepszych na tej grupie.

  • 65. Data: 2014-03-11 15:51:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 15:39:00 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > Moze oczywiscie markowac, ale malo osob markuje ruch zeby tylko
    > zamarkowac.
    >
    > Przy okularach nie ma rozroznienia, czy obrot glowy w twoja strone to
    > patrzenie, filmowanie czy transmisja.

    idzie facet z telefonem przy uchu. Dzwoni czy filmuje z transmisją na YT?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2014-03-11 15:52:08
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Prawo chroni twój wizerunek nie pozwalając na publikację go bez
    > twojej
    > zgody chyba że jesteś np częścią tłumu itp...

    Prawo zakazujące *publikacji* zdjęć filmów robionych w miejscach
    publicznych w przypadku Google Glass jest na tyle egzekwowane żeby
    miało sens.

    Bo Google Glass/Google Street View to po Leninowsku ilość tworząca
    nową jakość.

    --
    A. Filip
    Ludzie i zwierzęta należą do tej samej kategorii istot.

  • 67. Data: 2014-03-11 16:00:24
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 15:51, masti wrote:

    > idzie facet z telefonem przy uchu. Dzwoni czy filmuje z transmisją na YT?

    no i?

    idzie facet w google glass

    i porownaj prawdopodobienstgwo

  • 68. Data: 2014-03-11 16:03:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 16:00:24 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > no i?

    no i robi dokładnie to samo co pacjent z GG

    > idzie facet w google glass
    >
    > i porownaj prawdopodobienstgwo

    podaj dane

  • 69. Data: 2014-03-11 16:10:39
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 16:03, masti wrote:

    > no i robi dokładnie to samo co pacjent z GG

    nie

    > podaj dane

    podalem

  • 70. Data: 2014-03-11 16:12:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 14:40, hikikomorisan pisze:

    > To nie yl argument.

    Ale jednak tego pseudoargumentu użyłeś.

    > To ty protestujesz przeciw mojemu pisaniu i zalisz sie, ze rzad nic nie
    > robi...

    Widzę sarkazm nadal ciebie przerasta.