  • 1. Data: 2014-03-07 18:41:45
    Temat: Temida wie lepiej...
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    ...przecież ja nie potrzebuje pomieszczenia gospodarczego, tylko
    garażu... - załamuje ręce gospodarz.

    "Zgodnie z decyzją Sądu Rejonowego w Ząbkach, podtrzymanej później przez
    sąd Okręgowy Warszawa, która mówi, że wjazd do garażu przy posesji numer
    3 przy ul. Jana Pawła w Ząbkach wynosi dokładnie 30 cm."

    http://moto.onet.pl/absurd-mam-30-cm-wjazdu-do-garaz
    u/pw36y

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-03-07 19:07:33
    Temat: Re: Temida wie lepiej...
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    hikikomorisan <h...@a...pl> pisze:
> [...]
    > przez sąd Okręgowy Warszawa, która mówi, że wjazd do garażu przy
    > posesji numer 3 przy ul. Jana Pawła w Ząbkach wynosi dokładnie

    To ile metrów swojej działki miał stracić sąsiad na jemu
    niepotrzebną drogę żeby ten pan nie miał pomieszczenia
    gospodarczego zamiast garażu?
    Według zdjęcia całkiem sporo (ponad 30m drogi).
    --
    A. Filip
    Oczy i usta są świadkami serca człowieczego. (Przysłowie

  • 3. Data: 2014-03-07 19:19:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.03.2014 19:07, A. Filip wrote:

> [...]
    > drogę żeby ten pan nie miał pomieszczenia gospodarczego zamiast garażu?
    > Według zdjęcia całkiem sporo (ponad 30m drogi).

    Ja tam widze proste rozwiazanie - jedna droga i sluzebnosc.

    A tak jeden ma droge a drugi przecinke.

  • 4. Data: 2014-03-07 19:26:50
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Ja tam widze proste rozwiazanie - jedna droga i sluzebnosc.
    >
    > A tak jeden ma droge a drugi przecinke.

    drugi też ma swoją drogę z innej strony

    nie to jak bezmyślnie czytać pismaków w poszukiwaniu sensacji

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-03-07 19:30:04
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-07 19:19, Użytkownik - hikikomorisan napisał::

    > Ja tam widze proste rozwiazanie - jedna droga i sluzebnosc.
    >
    > A tak jeden ma droge a drugi przecinke.

    Poczytaj sobie komentarze - tam zdaje się są ludzie dokładniej
    zorientowani w sprawie.

  • 6. Data: 2014-03-07 19:41:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-07 19:26, cyklista pisze:

    > drugi też ma swoją drogę z innej strony
    >
    > nie to jak bezmyślnie czytać pismaków w poszukiwaniu sensacji

    "Troszkę" inny widok :-)
    https://www.google.pl/maps/@52.291311,21.109082,3a,7
    5y,131.45h,71.84t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGXiVN_0S2U1EoQ
    jhKz_hLg!2e0

  • 7. Data: 2014-03-07 20:38:45
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    > Ja tam widze proste rozwiazanie - jedna droga i sluzebnosc.
    >
    > A tak jeden ma droge a drugi przecinke.

    Tnij cytaty, ośle.

  • 8. Data: 2014-03-07 20:55:03
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 07.03.2014 20:38, Franek Kalina wrote:

    > Tnij cytaty, ośle.

    Pierdol Sie Franek :p

  • 9. Data: 2014-03-07 23:40:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, hikikomorisan wrote:

> [...]
    > Okręgowy Warszawa, która mówi, że wjazd do garażu przy posesji numer 3 przy
    > ul. Jana Pawła w Ząbkach wynosi dokładnie 30 cm."

    W sprawie formalnej.
    Sąd sam z siebie raczej działki nie podzielił, tylko (sądząc
    z "udziałowców" tego gruntu) w wyniku żądania działu spadku.
    Przy nieruchomości żądanie podzielenia "jeśli da się podzielić"
    lub zniesienia współwłasności jest niezbywalne, właściciel
    garażu dostępnego przez wspólną drogę wyszedł więc standardowo
    na spółce, coś przysłowiowo o jaskółkach tam jest tylko
    przekręcić nie chcę.
    Inaczej mówiąc, stawiając garaż, bezpodstawnie ZAŁOŻYŁ że
    inni będą musieli mu zostawić dojazd. Mimo braku podstawy.
    Dobrze mi wychodzi?

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2014-03-08 08:18:15
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    > Inaczej mówiąc, stawiając garaż, bezpodstawnie ZAŁOŻYŁ że
    > inni będą musieli mu zostawić dojazd. Mimo braku podstawy.
    > Dobrze mi wychodzi?

    I teraz tupie nóżkami.
    Dobrze Ci wychodzi.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"