  • 11. Data: 2004-11-08 18:49:36
    Temat: Re: Promile a prawko!!dla ekspertów
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:cmodoq$bf1$1@news.onet.pl...

    > a może odpowiesz? :)

    Powtórny egzamin jest powyżej 12 m-cy zakazu. Każdy głąbek czy matołek to
    wie;))Ale skoro "policja' mu je zabrała (może ukradła??) to nie wiem;)

    Pzdr
    Leszel

  • 12. Data: 2004-11-08 18:51:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cmoeli$qal$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to jesteś gość na poziomie, bo z samymi zerami gadasz ... Odbębniłem
    > swoje za to ... prowadziłem na bańce :> ...

    Po plonku nie wypada odpowiadać;)
    Nie wywlekaj popapranego śmiecia z kibelka.

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-11-08 19:10:31
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    > Po plonku nie wypada odpowiadać;)
    > Nie wywlekaj popapranego śmiecia z kibelka.

    Wyrzygałeś się już?

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 14. Data: 2004-11-08 19:19:00
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Po plonku nie wypada odpowiadać;)
    > Nie wywlekaj popapranego śmiecia z kibelka.

    Szczerze zanim zechciało mi się filtra przekonfigurzyć wpadły jeszcze
    2 wieści ztrollowane ... Sorki :>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 15. Data: 2004-11-08 20:59:02
    Od: tomasz <t...@w...pl>

    Użytkownik tomasz napisał:
    > Witam. Mam pytanko. policja zarała prawko za napoje wyskokowe na Rok!!
    > jak wyglada odebrania prawka po roku??tzn czy jest jakis tescik czy
    > egzamin??
    Tylko nie pijaku!!! Bo sie Tylko pytam!!!! czy jest taka ewentualnosc ze
    zabieraja na rok i oddaja bez egzaminu!!! po pierwsze Nie pije jak jade
    (ani zanima jak wsiade)!!! a po drugie to nie odrazu trzeba jechac
    samochodem po pijaku lub kogos trącic zeby prawko zabrali!!!! Zabieraja
    nawet jak sie jedzie po 3/4 piwach rowerem po bocznej drodze( spokojnie
    sie wraca do domu rowerkiem z ogródka a pech chce ze przez pole jedzie
    radiowóz)!!!!

  • 16. Data: 2004-11-08 21:04:46
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zabieraja nawet jak sie jedzie po 3/4 piwach rowerem po bocznej drodze(
    spokojnie
    > sie wraca do domu rowerkiem z ogródka a pech chce ze przez pole jedzie
    > radiowóz)!!!!

    Rozumiem że po tym polu poza rowerzystą nic inego nie jedzie.
    A to w takim przypadku to nie radiowóz jechał, tylko złośliwe
    chuje-wieśniaki co się do pałki dorwali i trzeba ich w mordę lać.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 17. Data: 2004-11-08 21:06:47
    Od: tomasz <t...@w...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Użytkownik "tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kłamiesz. Policja nie zabrała Ci prawa jazdy na rok.
    >
    > Pzdr
    > Leszek
    A dlaczego myslisz ze to kłamstow ??? Policja nie zabiera na rok??? Ja
    własnie chce sie dowiedziec jak to wyglada i czy jest taka ewentualnosc!!!

  • 18. Data: 2004-11-08 21:10:13
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    > Witam. Mam pytanko. policja zarała prawko za napoje wyskokowe na
    Rok!!

    Nigdzie tutaj nie widzę, przypuszczenia, np. słowa "załóżmy, że
    zabrała"; się nie dziw że i słowo pijak przyszło.
    --

    IMHO

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2004-11-09 10:14:00
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 22:06:47 +0100, tomasz <t...@w...pl> napisał:

    > A dlaczego myslisz ze to kłamstow ??? Policja nie zabiera na rok??? Ja
    > własnie chce sie dowiedziec jak to wyglada i czy jest taka
    > ewentualnosc!!!

    policja nie zabiera na rok. Sąd to robi. Policja zatrzymuje prawko i
    przekazuje sądowi.

    --
    Falkenstein

  • 20. Data: 2004-11-09 10:53:25
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Stasiu plonkownica Ci nie zadzialala ? ;)

    VG