  • 1. Data: 2004-11-08 18:51:37
    Temat: Pytanie odnosnie sklepu internetowego
    Od: KOWBI <k...@g...pl>

    Witam,

    Tak jak w temacie.
    Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada od strony prawnej otworzenie
    sklepu internetowego ? Tak zeby to mialo rece i nogi, zeby nikt mi nie
    zarzucil ze robie cos niezgodnie z prawem.

    Bede wdzieczny za podpowiedz.

    --
    Pozdrawiam,
    K.O.W.B.I.

    Na świecie są dwie rzeczy które nie mają granic: wszechświat oraz
    ludzka głupota.

  • 2. Data: 2004-11-08 18:56:07
    Temat: Re: Pytanie odnosnie sklepu internetowego
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "KOWBI" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sklepu internetowego ? Tak zeby to mialo rece i nogi, zeby nikt mi nie
    > zarzucil ze robie cos niezgodnie z prawem.

    Normalnie zarejestruj działalność i sobie otwórz sklep. Płać uczciwie
    podatki na pensje dla SLD i ZUS na emeryturę dla Jaruzelskiego, Kiszczaka,
    Piotrowskiego i będzie OK. Czerwona mafia cie nie ruszy jak bedziesz na nich
    opłacał składki.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 3. Data: 2004-11-08 18:58:33
    Od: KOWBI <k...@g...pl>

    w <news:cmofhe$njo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Karzel Reakcji napisał(a):

> [...]
    > Jaruzelskiego, Kiszczaka, Piotrowskiego i będzie OK. Czerwona
    > mafia cie nie ruszy jak bedziesz na nich opłacał składki.

    Hmmm...myslalem ze sprawa bardziej skomplikowana....

  • 4. Data: 2004-11-08 19:29:36
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    poczytaj najpierw jakimi to wspaniałymi wypowiedziami popisał się na tej
    grupie szanowny Zapluty Karzeł, a dopiero potem zdecyduj czy mozna go
    traktowac poważnie...
    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-11-08 20:12:04
    Od: #Dan# <d...@p...pl>

    Dnia 2004-11-08 19:51, Użytkownik KOWBI napisał:
> [...]
    > sklepu internetowego ? Tak zeby to mialo rece i nogi, zeby nikt mi nie
    > zarzucil ze robie cos niezgodnie z prawem.

    Zakladasz normalna dzialalnosc gospodarcza i prowadzisz tak
    jak kazdy inny sklep "z cegly".

    zanim zadasz kolejne pytanie zerknij sobie na forum
    www.twoja-firma.pl

    pozdrawiam
    dan