  • 1. Data: 2004-11-08 18:09:07
    Temat: mieszkanie [zameldowanie i sprzedaż]
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    Witam
    Pytanko mam nieco nietypowe. Sprzedaję mieszkanie sp-wł. Ze względu na
    atrakcyjną cenę zakładam, że uda mi się go spieniężyć w 1-2miesiące. Czy w
    konteście takiej sytuacji, jeśli do tego czasu będę w nim mieszkał, muszę
    się tam meldować (sytuacja o tyle skomplikowana, że ?
    Ogłoszenia w prasie się ukazują. Nie oczekuję teoretycznego podejścia a
    praktycznego rozwiązania.

    Pozdrawiam i z góry dzięki

    WojtekPL

    PS. Stasiu Podróżnik - a co mówi teoria?

  • 2. Data: 2004-11-08 18:29:32
    Temat: Re: mieszkanie [zameldowanie i sprzedaż]
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik WojtekPL napisał:

    > Pytanko mam nieco nietypowe.

    Fakt :> Chyba dziś wolno myślę, bo go jeszcze nie rozumiem ... ale do
    końca wiadomości jeszcze parę linijek ;)

    > Sprzedaję mieszkanie sp-wł. Ze względu na
    > atrakcyjną cenę zakładam, że uda mi się go spieniężyć w 1-2miesiące.

    Optymista ... ja ze swoim mam problem ;)

    > Czy w
    > konteście takiej sytuacji, jeśli do tego czasu będę w nim mieszkał, muszę
    > się tam meldować

    No jakby nie było ... Jak cie sąsiad świania podpieprzy (płaciłem za
    to mandaty ;)) ... to =>

    KW:
    Rozdział XVIII
    Wykroczenia przeciwko obowiązkowi ewidencji.

    Art. 147. § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku meldunkowego,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.
    § 2. Kto, będąc do tego obowiązany, nie zawiadamia właściwego organu o
    niedopełnieniu przez inną osobę ciążącego na niej obowiązku meldunkowego,
    podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Więc widać, że sąsiad teoretycznie ma interes w tym by cie zakablować ...

    USTAWA
    z dnia 10 kwietnia 1974 r.
    o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
    Rozdział 1
    Art. 2. Osoba przebywająca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2)
    jest obowiązana wykonywać obowiązek meldunkowy określony w ustawie.

    > Ogłoszenia w prasie się ukazują. Nie oczekuję teoretycznego podejścia a
    > praktycznego rozwiązania.

    Jeśli nie podpadniesz sąsiadom wielką imprezą ... czytaj, np nie
    nawiedzi cie z nienacka dzielnicowy to zupelnie nic sie nie stanie ...
    Nie ma zadnych konsekwencji ;)

    > PS. Stasiu Podróżnik - a co mówi teoria?

    Wredne rzeczy ...
    A do sprawy ... olej i mieszkaj ... potem sie wyprowadź ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-11-08 18:45:33
    Temat: Re: mieszkanie [zameldowanie i sprzedaż] - ludziska - jakby kto miał wątpliwości co do braku rzeczowych odpowiedzi SP!!!!
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cmodre$fbo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Nie ma zadnych konsekwencji ;)

    > Wredne rzeczy ...
    > A do sprawy ... olej i mieszkaj ... potem sie wyprowadź ...

    Dzięki. Kiedy kolejny (czytaj pierwszy) cb-zlot?

    WojtekPL