  • 1. Data: 2004-11-08 17:39:46
    Temat: chyba trochę NTG? zakup mieszkania
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Wiatm,
    przepraszam, ale nie wiem na której grupie zadać to pytanie. Jeżeli nikt tu
    nie może mi pomóc to proszę o wskazanie innej grupy.
    Kupuję mieszkanie u dewelopera, kredyt w banku na 100% wartości mieszkania.
    Cena mieszkania 94 000.
    Pytanie: jakie poniosę koszty dodatkowe? Nie chodzi o koszty kredytu, bo je
    znam, lecz o koszt aktu notarialnego, koszty sądowe za wpis do hipoteki
    banku, za wpis mnie do KW itp? Czy cały koszt aktu notarialnego ponosi w tym
    przypadku kupujący? Jak to wszystko obliczyć?
    Dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2004-11-08 18:01:18
    Temat: Re: chyba trochę NTG? zakup mieszkania
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

    Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > przypadku kupujący? Jak to wszystko obliczyć?

    http://www.lgn.pl/index.php?wyb_menu=kalkulator_opla
    może być?

    WojtekPL

  • 3. Data: 2004-11-08 19:37:53
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    Użytkownik "WojtekPL" <l...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
> [...]
    ło boże!!! Wyszło mi ponad 4 tyś? To wszystko na raz będę musiała płacić?
    Jak to wogóle wygląda po kolei? Chyba będę musiała wziąć drugi kredyt na to!

  • 4. Data: 2004-11-08 20:02:03
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl>

> [...]
    > Jak to wogóle wygląda po kolei? Chyba będę musiała wziąć drugi kredyt na

    ni edrugi a w obrębie tego jednego bierze się większą sumę na opłaty

    WojtekPL

  • 5. Data: 2004-11-08 21:11:50
    Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com>

    > ni edrugi a w obrębie tego jednego bierze się większą sumę na opłaty

    No tak ale żaden bank nie da kwoty wiekszej niż wartość mieszkania, a
    pisałam że kredyt wzięłam na 100%

  • 6. Data: 2004-11-09 08:34:35
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > No tak ale żaden bank nie da kwoty wiekszej niż wartość mieszkania, a
    > pisałam że kredyt wzięłam na 100%

    To wez kredyt na 110 %.
    Koszty zakupu mieszkania zawsze oscyluja w przedziale 5-10% ceny mieszkania.
    Tyle ci wlasnie wyszlo - 5%. A zaplacisz jeszcze dodatkowo w banku za
    ubezpieczenie braku wkladu wlasnego. Trzeba miec tego swiadomosc przed
    zakupem. Nie robilas rozeznania?

    I masz bardzo nieelegncka pulapke antyspamową.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.