  • 1. Data: 2004-11-08 18:13:42
    Temat: Promile a prawko!!dla ekspertów
    Od: tomasz <t...@w...pl>

    Witam. Mam pytanko. policja zarała prawko za napoje wyskokowe na Rok!!
    jak wyglada odebrania prawka po roku??tzn czy jest jakis tescik czy
    egzamin??

  • 2. Data: 2004-11-08 18:16:55
    Temat: Re: Promile a prawko!!dla ekspertów
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Mam pytanko. policja zarała prawko za napoje wyskokowe na Rok!!

    Kłamiesz. Policja nie zabrała Ci prawa jazdy na rok.

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-11-08 18:21:12
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

> [...]
    > Witam. Mam pytanko. policja zarała prawko za napoje wyskokowe na Rok!!
    > jak wyglada odebrania prawka po roku??tzn czy jest jakis tescik czy

    Pijaku jeden. Nigdy nie pij zanim wsiądziesz za kierownicę. Możesz zabić
    człowieka. Dla takich pijaków nie ma porad prawnych. Tylko debil Leszek może
    ci doradzić, bo pewnie sam po pijaku jeździ jak wielu prawników i
    policjantów, którym wydaje się, że im wolno wszystko.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 4. Data: 2004-11-08 18:29:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:

    > Kłamiesz. Policja nie zabrała Ci prawa jazdy na rok.

    a może odpowiesz? :)

    KG

  • 5. Data: 2004-11-08 18:31:32
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Karzel Reakcji napisał:

> [...]
    > ci doradzić, bo pewnie sam po pijaku jeździ jak wielu prawników i
    > policjantów, którym wydaje się, że im wolno wszystko.

    Zanim wsiądę nie można ... a jak już siedzę za ? To już jestem z tych
    lepszych pijaków, bo nie adwokat ?

    *PLONK*
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 6. Data: 2004-11-08 18:31:33
    Od: robson <b...@b...pl>

    Użytkownik tomasz napisał:
    > Witam. Mam pytanko. policja zarała prawko za napoje wyskokowe na Rok!!
    > jak wyglada odebrania prawka po roku??tzn czy jest jakis tescik czy
    > egzamin??

    Jak na rok to nie ma egzaminu - prawko odbierasz normalnie po roku tam
    gdzie było wydane.

    __
    robson

  • 7. Data: 2004-11-08 18:35:09
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cmodun$fbo$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Karzel Reakcji napisał:
    > Zanim wsiądę nie można ... a jak już siedzę za ? To już jestem z tych
    > lepszych pijaków, bo nie adwokat ?

    Kombinujesz jak osioł za marchewką. Wiesz o co chodzi. Każdy kto po wypiciu
    alkoholu wsiada za kierownicę i prowadzi samochód jest dla mnie ZERO.
    Mniejsze ZERO niż nieuczciwy adwokat, policjant, czy inny prawnik.

    "Broken Arrow" -> SLD+prawnicy

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 8. Data: 2004-11-08 18:39:06
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "robson" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jak na rok to nie ma egzaminu - prawko odbierasz normalnie po roku tam
    > gdzie było wydane.

    No i dalej chlasz jak prawnicy i policjanci np. ci z Łodzi i jeździsz po
    pijaku. Znów ci odbiorą, znów odbierzesz i tak w kólko, aż kogoś potrącisz i
    może zabijesz. Dostaniesz 5 lat w zawieszeniu bo takie jest prawo w Polsce,
    wyjdziesz dalej będziesz chlał jak świnia i jeździł i znów kogoś zabijesz
    itd. az sam umrzesz.

    Zapluty Karzeł Reakcji
    Darmowe Porady Prawne Sp.zoo

  • 9. Data: 2004-11-08 18:40:33
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    > Kombinujesz jak osioł za marchewką. Wiesz o co chodzi. Każdy kto po wypiciu
    > alkoholu wsiada za kierownicę i prowadzi samochód jest dla mnie ZERO.
    > Mniejsze ZERO niż nieuczciwy adwokat, policjant, czy inny prawnik.

    No to jesteś gość na poziomie, bo z samymi zerami gadasz ...
    Odbębniłem swoje za to ... prowadziłem na bańce :> ...

  • 10. Data: 2004-11-08 18:42:26
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cmoeli$qal$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to jesteś gość na poziomie, bo z samymi zerami gadasz ...

    Tak się domyślałem, że to jakaś banda tu grasuje.

    > Odbębniłem swoje za to ... prowadziłem na bańce :> ...

    No cóż mam dodać pijaku?
    "Odbębniłem swoje"?
    Gdybyś potrącił moje dziecko to byś bębnił w wieko trumny od środka i żadne
    prawo by ci nie pomogło.
    Weź to pod uwagę jak się znów najebiesz i będziesz chciał gdzieś jechać. Tam
    na drodze może być dziecko albo żona takiego faceta jak ja.

    Zapluty Karzeł Reakcji