  • 1. Data: 2004-11-08 17:37:03
    Temat: pytanie prawne: a co się dzieje z Rywinem ?
    Od: "plusz" <p...@a...plusz.beztego.pl>

    Tak mnie coś dzisiaj tknęło a propos komisji śledczej, zarzutów składana
    nieprawdziwych zeznań itp...

    A co się dzieje z p. Rywinem, który o ile pamiętam został skazany na
    więzienie ?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2004-11-08 17:39:39
    Temat: Re: pytanie prawne: a co się dzieje z Rywinem ?
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@a...plusz.beztego.pl> napisał w
    wiadomości news:cmoart$1009$1@mamut1.aster.pl...
    > Tak mnie coś dzisiaj tknęło a propos komisji śledczej, zarzutów składana
    > nieprawdziwych zeznań itp...
    >
    > A co się dzieje z p. Rywinem, który o ile pamiętam został skazany na
    > więzienie ?

    A pewnie już dalej kombinuje. Chroni go PRAWO.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 3. Data: 2004-11-08 17:58:01
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    plusz wyskrobał(a):
    > Tak mnie coś dzisiaj tknęło a propos komisji śledczej, zarzutów składana
    > nieprawdziwych zeznań itp...
    >
    > A co się dzieje z p. Rywinem, który o ile pamiętam został skazany na
    > więzienie ?

    Obrona złożyła apelację, a więc obecnie trwa oczekiwanie na rozprawę
    apelacyjną.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 4. Data: 2004-11-08 18:10:51
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 18:37:03 +0100, plusz

    > Tak mnie coś dzisiaj tknęło a propos komisji śledczej, zarzutów składana
    > nieprawdziwych zeznań itp...
    >
    > A co się dzieje z p. Rywinem, który o ile pamiętam został skazany na
    > więzienie ?

    O ile dobrze pamiętam wyrok nie jest jeszcze prawomocny...

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 5. Data: 2004-11-08 18:22:26
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg5rgdjpmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Mon, 8 Nov 2004 18:37:03 +0100, plusz
    > >

    > O ile dobrze pamiętam wyrok nie jest jeszcze prawomocny...

    No ! mówiłem że dalej kombinuje smyczek.
    Taki ciul jak Falkenstein go uniewinni.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 6. Data: 2004-11-08 18:30:55
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Bartek Gliniecki wrote:
    > Obrona złożyła apelację, a więc obecnie trwa oczekiwanie na rozprawę
    > apelacyjną.

    na której wyrok zostanie uchylony...

    KG

  • 7. Data: 2004-11-08 19:18:34
    Od: robson <b...@b...pl>

    Użytkownik Bartek Gliniecki napisał:

    > Obrona złożyła apelację, a więc obecnie trwa oczekiwanie na rozprawę
    > apelacyjną.

    która odbędzie się 23 listopada

    --
    roman

  • 8. Data: 2004-11-09 00:25:56
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Taki ciul jak Falkenstein go uniewinni.
    >
    > Zapluty Karzeł Reakcji

    Idź już stąd zapluty trollu

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2004-11-09 06:56:54
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 01:25:56 +0100,
    osoba podpisana: Sonn <s...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Idź już stąd zapluty trollu
    Wrzućie jego wszystkie mutacje do KF-a i zapomnicie o jego istnieniu. Bo
    jedyne, co widzę to odpowiedzi na jego posty.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.

  • 10. Data: 2004-11-09 07:09:55
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Idź już stąd zapluty trollu
    >
    > --
    > Sonn

    Boli was sprawiedliwość wielcy prawnicy polscy?

    Zapluty Karzeł Reakcji