eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Prokuratura uzasadnia dlaczego Jarosław Kaczyński nie znieważył z mównicy Sejmowej - instruktaż "znieważania" dla Totalnej Opozycji

  • 1. Data: 2017-10-31 20:10:43
    Temat: Prokuratura uzasadnia dlaczego Jarosław Kaczyński nie znieważył z mównicy Sejmowej - instruktaż "znieważania" dla Totalnej Opozycji
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/decyzja-prokuratury-w
    s-slow-jaroslawa-kaczynskiego-z-trybuny-sejmowej/f7r
    ppsh
> [...]
    > Łapczyński, prokuratura uznała, że przedmiotem występku określonego w
    > art. 226 par. 1 Kodeksu karnego czyli zniewagi, "może być tylko i
    > wyłącznie konkretna, indywidualnie określona osoba".
    >
    > - Zgodnie z dotychczasowym orzecznictwem, praktyką i licznymi
    > komentarzami prawnymi do zniewagi, której dotyczy wymieniony przepis,
    > dochodzi, jeśli zostaje ona wypowiedziana w taki sposób, aby jej
    > adresat był jednoznaczny i skonkretyzowany. Słowa wypowiedziane w
    > przestrzeń, do nieokreślonych bliżej odbiorców, a nie skierowane do
    > konkretnej osoby, nie wyczerpują znamion czynu - dodał. ...

    Sztuka "prawniczenia" nie polega tez na tym jak z przegranej wyciągnąć
    korzyści? :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-10-31 23:26:03
    Temat: Re: Prokuratura uzasadnia dlaczego JarosĹ?aw KaczyĹ?ski nie zniewaĹźyĹ? z mĂłwnicy Sejmowej - instruktaĹź "zniewaĹźania" dla Totalnej Opozycji
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    wp.eu
    *A. Filip* napisał(-a):

    > Sztuka "prawniczenia" nie polega tez na tym jak z przegranej
    > wyciągnąć korzyści? :-)

    Nie mam pewności czy to dokładnie to samo, ale kiedyś "prawniczenie"
    nazywano falandyzacją

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2017-11-01 02:22:10
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, November 1, 2017 at 4:11:18 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
    ppsh

    > Sztuka "prawniczenia" nie polega tez na tym jak z przegranej wyciągnąć

    Nie.

    Sztuka prawniczenia polega na kontrolowaniu sądów i prokuratury.

  • 4. Data: 2017-11-01 07:46:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> pisze:
    > W wiadomości
    wp.eu

    > Nie mam pewności czy to dokładnie to samo, ale kiedyś "prawniczenie"
    > nazywano falandyzacją

    _Jak dla mnie_ prawniczenie to nie aż takie natężenie _bezczelnego_
    jeżdżenia po bandzie jak "osiągnięcia" profesora Falandysza z Uniwersytetu
    Warszawskiego im. Piłsudskiego w służbie prezydenta Lecha Wałęsy.
    Jak uważasz że "PiS jest gorszy od Falandysza" to sugeruje dobór innych
    "określeń z podtekstem emocjonalnym".

    IMHO opozycja najwięcej może ugrać "(prawniczymi) atakami z obu flank".
    Im bardziej rządzący się wybronią przez atakiem z jednej flanki tym
    bardziej się wystawią a atak z drugiej. Prokuratura "wybroniła"
    Kaczyńskiego? No to atakować "obóz PiS" według standardów ustawionych
    pod Kaczyńskiego. Albo będzie wolno albo "państwo pod rządami PiS"
    bezczelnie wykaże się podwójnymi standardami Kalego.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2017-11-01 08:43:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.10.2017 o 20:10, A. Filip pisze:

> [...]

    Dobrze zrozumiałem, że wolno mówić, (tekst w cudzysłowiue poglądowy) na
    przykład "że pisuary to kurwy i pedofile"? Kiedyś trzeba było po prostu
    pytać "czy jest prawdą, że (tu wstawić zniewagę)";)

    Shrek

  • 6. Data: 2017-11-01 08:44:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2017 o 07:46, A. Filip pisze:

    > Albo będzie wolno albo "państwo pod rządami PiS"
    > bezczelnie wykaże się podwójnymi standardami Kalego.

    Przecież cały czas się wykazuje. I co z tego?

    Shrek

  • 7. Data: 2017-11-01 09:01:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > na przykład "że pisuary to kurwy i pedofile"? Kiedyś trzeba było po
    > prostu pytać "czy jest prawdą, że (tu wstawić zniewagę)";)

    Według mojej interpretacji interpretacji prokuratury można mówić że
    " 'Wy' to ... " o ile konkretne znaczenie tego "Wy" będzie wynikać dopiero
    z szerszego kontekstu nie ujętego w pojedynczej wypowiedzi :-)

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2017-11-01 09:03:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przecież cały czas się wykazuje. I co z tego?
    >
    > Shrek

    "Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka".

    Ty jesteś przekonany. Przekonywać trzeba (jeszcze) nie przekonanych.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2017-11-01 09:26:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2017 o 09:03, A. Filip pisze:

    > "Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka".
    >
    > Ty jesteś przekonany. Przekonywać trzeba (jeszcze) nie przekonanych.

    Problem w tym, że dużej części społeczeństwa taka mentalność Kaliego się
    podoba. Na zasadzie igrzysk - fajnie że dopierdolili tym onym, a jeszcze
    fajniej że przy tym polecieli sobie w chuja. Innymi słowy im bardziej i
    cyniczniej "dopierdolą sąsiadowi" tym lepiej.

    Shrek.

  • 10. Data: 2017-11-01 09:28:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2017 o 09:01, A. Filip pisze:

    > Według mojej interpretacji interpretacji prokuratury można mówić że
    > " 'Wy' to ... " o ile konkretne znaczenie tego "Wy" będzie wynikać dopiero
    > z szerszego kontekstu nie ujętego w pojedynczej wypowiedzi :-)

    Ok. Czyli trzeba dzielić na dwa posty;)

    Shrek