  • Data: 2018-03-24 16:16:24
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie zabójstwo. Nie prościej Ci podać link?

    No jasne, że nie - nawet nie nieumyślne spowodowanie śmierci ponoć. Ot
    przekroczenie uprawnień.

    http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/szokujac
    e-zdjecia-z-komisariatu-tak-umieral-igor-stachowiak-
    film,12096346/

    U mnie najpierw wyświetla się zdjęcie, poniżej tekst i tam jest
    filmik... ostrzegam że średnio przyjemny.

    Więcej materiału filmowych nie ma... bo (niespodzianka) akurat
    monitoring tego dnia nie działał.

    Shrek