    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 22 Mar 2018 21:48:54 +0100

    W dniu 22-03-18 o 18:42, Shrek pisze:

    > No bełkot. Z tym ze nie do mnie pretensje, a do Roberta - to jego
    > porąbane teorie. Ja tylko napisałem co nasz grupowy policjant twierdzi.

    Jakbyś jeszcze napisał gdzie takie dziwadło twierdziłem :-) Bo kolejny
    raz wymyślasz głupotę i później twierdzisz, ze to ja wymyśliłem. Miło
    mi, że uważasz mieć za taką wykładnię, że ludzie nie będą tego
    weryfikować, ale muszę Cię kolejny raz zaskoczyć. Ty albo uparłeś się
    strugać debila z siebie, albo po postu w skutek ułomności nawet nie
    rozumiesz, tego co czytasz i piszesz.

    Coś, co próbujesz mi przypisać tym razem dotyczyła tego, czemu matkę
    martwego dziecka znalezionego w jej samochodzie należało przesłuchać
    jako podejrzaną, a nie świadka czy pokrzywdzonego. Tam było to
    spowodowane tym,że istniały przesłanki do przedstawienia jej zarzutu, a
    nie można w takim wypadku jej w charakterze świadka słuchać.
    Pokrzywdzonego tym bardziej. No to już nic innego nie zostaje.
    Absolutnie z tego nie wynika forsowana przez Ciebie teoria, by świadkom
    czy pokrzywdzonym stawiać zarzut.