    From: HIKI <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokurator: próba linczu - rajdowiec z Sopotu
    Date: Sun, 27 Jul 2014 15:52:13 +0200

    W dniu 27.07.2014 15:23, Roman Stachowiak pisze:

    > Nie pytam, czy był konsekwentny w tym co mówił, tylko czy jego
    > zachowanie uważasz za właściwie?

    Tak. Wymierznie policzka to cos, co istnialo od dawna i nigdy nie
    wiazalo sie z uszkodzeniem ciala, a jedynie duszy policzkowanego.

    Do tego ten policzek wynikał ni etyle z obietnicy, co z zachowania
    (wczesniejszego) Boniego.

    Korwin wymierzył honorową karę kłąmcy i oszczercy, czyli osobie, dla
    której spoliczkowanie to symbol tego, ze czynił zle.

    Policzek to nie wymierzanie sprawiedliwości. Ani nie kara cielesna.

    Tylko my w XXI wiecznej europie stajemy sie mientkimi fiutkami. Wiecej
    praw ma przestępca, niż obywatel. Większym złem jest (publiczne) danie
    klapsa dziecku - bo za to jest większa kara niż za molestowanie dzieci
    przez ksiezy i zakonnice.

    To "bezstresowe" luzackie podejscie do wychowania odbije sie
    spoleczenstwu czkawką w najblizszych dekadach. Zamiast mężczyzn będą
    takie xujwico.

    --

    Fug the Sigstem!