eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy premiowe dla instalatorów, a klient › Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Date: Mon, 15 Jan 2018 13:49:43 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <5a5ca36f$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.122.204
    X-Trace: 1516020591 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.26.122.204:58224
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:767989
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p3g7cd$l69$...@n...news.atman.pl...
    >Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    >przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    >"różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i
    >"lepsze wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer
    >wersji na ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów
    >technicznych, zgadza się.
    >Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal
    >jest z urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    >instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego
    >producenta, którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    A sprawdzilesz, czy nie znajduje sie w systemie premiowym pierwotnego
    urzadzenia ? :-)

    >Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    >możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    >zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć
    >nosem" coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    Raczej nie - prowizja rzecz normalna :-(
    A skoro jest gwarancja/rekojmia, to sie domagac naprawy.

    Urzadzenie nadal w sprzedazy ?


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1