-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
References: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
Date: Mon, 15 Jan 2018 13:49:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 29
Message-ID: <5a5ca36f$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.122.204
X-Trace: 1516020591 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.26.122.204:58224
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:767989
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p3g7cd$l69$...@n...news.atman.pl...
>Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
>przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
>"różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i
>"lepsze wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer
>wersji na ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów
>technicznych, zgadza się.
>Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal
>jest z urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
>instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego
>producenta, którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).
A sprawdzilesz, czy nie znajduje sie w systemie premiowym pierwotnego
urzadzenia ? :-)
>Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
>możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
>zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć
>nosem" coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)
Raczej nie - prowizja rzecz normalna :-(
A skoro jest gwarancja/rekojmia, to sie domagac naprawy.
Urzadzenie nadal w sprzedazy ?
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 'Studenci do nauki!'
- Trzecia płeć 2
- trzecia plec
- Obajtek bez majtek
- Ja pierdolę...
- Polskie sądownictwo w praktyce
- Przestepcy chca uciec do Brukseli.
- Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
- dwie nastolatki w radiowozie
- Jak kancelarie zarabiają na zadłużonych Polakach
- Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
- Postępująca likwidacja TVP w likwidacji Sienkiewicza? [Uzasadnienie oddalenia pozwu "TVP w likwidacji"]
- Wrocław
- Prokurator Wrzosek jest już w porządku [Bodnatura po-praworządności]
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-04-30 trzecia plec
- 2024-04-30 Obajtek bez majtek
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-25 Polskie sądownictwo w praktyce
- 2024-04-25 Przestepcy chca uciec do Brukseli.
- 2024-04-23 Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
- 2024-04-22 dwie nastolatki w radiowozie
- 2024-04-21 Jak kancelarie zarabiają na zadłużonych Polakach
- 2024-04-21 Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
- 2024-04-20 Postępująca likwidacja TVP w likwidacji Sienkiewicza? [Uzasadnienie oddalenia pozwu "TVP w likwidacji"]
- 2024-04-20 Wrocław
- 2024-04-18 Prokurator Wrzosek jest już w porządku [Bodnatura po-praworządności]