eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy premiowe dla instalatorów, a klient › Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
  • Data: 2018-01-15 11:43:41
    Temat: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sun, 14 Jan 2018 19:26:19 +0100, w <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>, Mateusz
    Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Sytuacja wygląda tak:
    >
    > Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    > przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    > "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    > wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    > ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    > zgadza się.

    Czyli lepsze urządzenie za prawie taką samą cenę, tak?

    > Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    > urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    > instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    > którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    No cóż, jeżeli chodzisz do lekarza to jest tak samo :)

    > Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    > możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    > zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    > coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    Może czuć jeszcze rozpacz :)
    Zepsuje się to serwis/wymiana. Możesz wtedy negocjować wymianę na inny
    model/zwrot kasy itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.18 13:49 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1