eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy premiowe dla instalatorów, a klient › Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
  • Data: 2018-01-15 13:49:43
    Temat: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p3g7cd$l69$...@n...news.atman.pl...
    >Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    >przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    >"różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i
    >"lepsze wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer
    >wersji na ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów
    >technicznych, zgadza się.
    >Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal
    >jest z urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    >instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego
    >producenta, którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    A sprawdzilesz, czy nie znajduje sie w systemie premiowym pierwotnego
    urzadzenia ? :-)

    >Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    >możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    >zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć
    >nosem" coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    Raczej nie - prowizja rzecz normalna :-(
    A skoro jest gwarancja/rekojmia, to sie domagac naprawy.

    Urzadzenie nadal w sprzedazy ?


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1