eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy premiowe dla instalatorów, a klient › Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "rg" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Date: Mon, 15 Jan 2018 11:43:41 +0100
    Message-ID: <s...@4...com>
    References: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: Avast (VPS 180115-0, 2018-01-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.78.50.18
    X-Trace: 1516013216 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5152 89.78.50.18:58697
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:767980
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 14 Jan 2018 19:26:19 +0100, w <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>, Mateusz
    Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Sytuacja wygląda tak:
    >
    > Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    > przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    > "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    > wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    > ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    > zgadza się.

    Czyli lepsze urządzenie za prawie taką samą cenę, tak?

    > Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    > urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    > instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    > którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    No cóż, jeżeli chodzisz do lekarza to jest tak samo :)

    > Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    > możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    > zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    > coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    Może czuć jeszcze rozpacz :)
    Zepsuje się to serwis/wymiana. Możesz wtedy negocjować wymianę na inny
    model/zwrot kasy itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.18 13:49 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1