-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
Newsgroups: pl.soc.prawo
References: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
Date: Sun, 14 Jan 2018 22:31:49 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5a5bcc46$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.165.63
X-Trace: 1515965511 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.7.165.63:35240
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:767971
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14-01-18 o 19:26, Mateusz Bogusz pisze:
> Sytuacja wygląda tak:
>
> Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
> przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
> "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
> wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
> ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
> zgadza się.
>
> Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
> urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
> instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
> którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).
>
> Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
> możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
> zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
> coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)
>
Premia dla instalatora jest sprawą wewnętrzną pomiędzy instalatorem, a
producentem (czy kto tam tę premię wypłaca). Absolutnie nie ma żadnego
przełożenia na zadowolenie lub nie klienta.
Bez względu na tę premię klient jest chroniony w jednakowy sposób. Gdyby
dało się dowieść, że to droższe urządzenie było gorsze, to ewentualnie
można by patrzeć w kierunku oszustwa. Wówczas ujawniona dodatkowa
korzyść byłaby ewentualnie jakąś poszlaką.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 'Studenci do nauki!'
- Trzecia płeć 2
- trzecia plec
- Obajtek bez majtek
- Ja pierdolę...
- Polskie sądownictwo w praktyce
- Przestepcy chca uciec do Brukseli.
- Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
- dwie nastolatki w radiowozie
- Jak kancelarie zarabiają na zadłużonych Polakach
- Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
- Postępująca likwidacja TVP w likwidacji Sienkiewicza? [Uzasadnienie oddalenia pozwu "TVP w likwidacji"]
- Wrocław
- Prokurator Wrzosek jest już w porządku [Bodnatura po-praworządności]
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-04-30 trzecia plec
- 2024-04-30 Obajtek bez majtek
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-25 Polskie sądownictwo w praktyce
- 2024-04-25 Przestepcy chca uciec do Brukseli.
- 2024-04-23 Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
- 2024-04-22 dwie nastolatki w radiowozie
- 2024-04-21 Jak kancelarie zarabiają na zadłużonych Polakach
- 2024-04-21 Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
- 2024-04-20 Postępująca likwidacja TVP w likwidacji Sienkiewicza? [Uzasadnienie oddalenia pozwu "TVP w likwidacji"]
- 2024-04-20 Wrocław
- 2024-04-18 Prokurator Wrzosek jest już w porządku [Bodnatura po-praworządności]