eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy premiowe dla instalatorów, a klient › Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 14 Jan 2018 22:31:49 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5a5bcc46$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.165.63
    X-Trace: 1515965511 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.7.165.63:35240
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:767971
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14-01-18 o 19:26, Mateusz Bogusz pisze:
    > Sytuacja wygląda tak:
    >
    > Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    > przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    > "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    > wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    > ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    > zgadza się.
    >
    > Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    > urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    > instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    > którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).
    >
    > Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    > możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    > zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    > coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)
    >
    Premia dla instalatora jest sprawą wewnętrzną pomiędzy instalatorem, a
    producentem (czy kto tam tę premię wypłaca). Absolutnie nie ma żadnego
    przełożenia na zadowolenie lub nie klienta.

    Bez względu na tę premię klient jest chroniony w jednakowy sposób. Gdyby
    dało się dowieść, że to droższe urządzenie było gorsze, to ewentualnie
    można by patrzeć w kierunku oszustwa. Wówczas ujawniona dodatkowa
    korzyść byłaby ewentualnie jakąś poszlaką.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.01.18 11:43 rg
  • 15.01.18 13:49 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1