  • Data: 2004-07-02 10:44:24
    Temat: Re: Programy komputerowe - faktura jest, licencji brak.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-07-02 12:33, Catbert rzecze:
    [..]
    > prawdopodobne, że ktoś, bez mojej wiedzy i zgody opłaca mój rachunek,
    > wlicza go w koszty i księguje. Amen.

    Ale co to prawdopodobieństwo ma do rzeczy!?

    > To jest mienie pracowników - i mnie, ani kontrolerom nic do tego -

    A jak to udowodnią? Mają faktury?

    > Soft: jedna płyta legalna - wielu uzytkowników (po zainstalowaniu)
    > DVD: jedna płyta legalna - jeden odtwarzający (pomijam przypadki zgrania
    > na dysk czy transfer przez sieć) - wysil się nad dostrzezeniem róznicy.

    Nie ma problemu zrobić kopie DVD jak sam to zauważasz.

    > Ustaw jest wiele - a pytającemu, jak oceniam nie chodziło tylko o prawa
    > autorskie.

    Skoro pisał "licencji brak" to jakie wg Ciebie jeszcze ustawy mógł mieć na myśli,
    albo jakie go tyczą?

    > To, czy go interesują, czy nie - to inna sprawa - użytkowanie

    To Ty go wymieniłeś.

    > nielegalnego oprogramowania jest zdarzeniem gospodarczym, które nie jest
    > ewidencjonowane, bo niby jak - dalszych konsekwencji jest bez liku.

    Jakim niby zdarzeniem gospodarczym i jakich konsekwencji?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek