  • Data: 2004-07-02 13:21:58
    Temat: Re: Programy komputerowe - faktura jest, licencji brak.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-07-02 13:17, Catbert rzecze:
    > Prawdopodobieństwo, że ktoś korzysta z softu, do którego mam jedynie
    > płyte instalacyjną jest duże, pozosytałych - nikłe - kontrola
    > koncentruje się na prawdopodobnych zdarzeniach - a nie na wszystkich
    > hipotetycznie mozliwych, chociażby.

    Że co!?
    A co kontrolowanego obchodzi jakieś prawodpodobieństwo używania
    czegoś przez kogoś!?
    Liczy się to co on używa, a czego nie.

    > Watpię, by "kontrol" interesowało, czy wliczyłem zegarek i podpaski
    > sekretarki w koszty - nie będzie potrzeby dowodu.

    No jak to nie będzie interesowało? Przecież leży w firmie.

    > Yes Sir, ale wtedy nie ma sytuacji, że ktoś ma legalny DVD, a ja tylko
    > fakturę i kopię.

    Tak też nie ma takiej sytuacji bo Ty masz legalną kopię, a ktoś inny nielegalną,
    czyli nie wprowadzoną do obrotu przez właściciela praw autorskich lub
    upoważnionego przez niego.

    > Hint: nabycie od nieuprawnionego, wada prawna, etc.

    Że co? Rzucasz jakąś kością i szarpcie się?
    Mów jasno co chcesz niby wmowić? Że nabyłem legalną kopię programu od złodzieja
    czy co?

    > Coś taki dociekliwy? Np. wykonuje projekty za pomocą Autocad'a lub ma
    > serwer z kosztownym oprogramowaniem i ma tylko płytkę - jedynie
    > półgłówek nie dostrzeże braku w ewidencji. Gdzie i jako co ma ten
    > program wpisany? Wybacz, ale to elementarz.

    1. Może go wprowadzić do ewidencji tzw. dowodem wewnętrznym.
    2. Nie musi go mieć w ogóle wpisanego.

    pozdrawiam
    Arek

    --