  • 1. Data: 2003-05-11 16:04:43
    Temat: Program TV / ramowka stacji z PL
    Od: APJ <a...@w...pl>

    Szanowni grupowicze,

    Czy programy TV / ramowki stacji telewizyjnych w Polsce sa objete
    ochrona praw autorskich ? Chodzi mi czy mozna bez wiedzy np. TVP
    wykorzystac taki program we wlasnej gazetce uczelnianej i moze tez
    osiedlowej ?

    Na zadnej ze stron stacji nie ma zadnych odnosnikow / linkow co do
    wykorzystania danego programu we wlasnych publikacjach.

    Pozdrawiam,

    APJ
    --
    Q: How many user support people does it take to change a light bulb?
    A: We have an exact copy of the light bulb here and it seems to be

  • 2. Data: 2003-05-12 08:14:40
    Temat: Re: Program TV / ramowka stacji z PL
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "APJ" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na zadnej ze stron stacji nie ma zadnych odnosnikow / linkow co do
    > wykorzystania danego programu we wlasnych publikacjach.

    stacje TV publikują na swoich stronach internetowych program do pobrania
    wraz z opisami poszczególnych pozycji - wydaje się, że rozpowszechnianie ich
    programu to ich korzyść

    ale jeśli masz wątpliwości po prostu wyślij e-mail z pytaniem

    --
    pozdrawiam
    plusz