  • 1. Data: 2003-05-11 14:27:17
    Temat: energia cieplna
    Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl>

    Jesteśmy odbiorcami ciepła z węzła grupowego z którego
    zasilane jest jedenaście bloków.
    Poczyniliśmy duże inwestycje w celu docieplenia.
    Czy po przedstawieniu audytu energetycznego, Miejskie Sieci Cieplne powinny
    nam obniżyć moc zamówioną bez zgody pozostałych użytkowników.Jakie przepisy
    to regulują.

  • 2. Data: 2003-05-11 20:15:06
    Temat: Re: energia cieplna
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Jerzy" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    powinny
    > nam obniżyć moc zamówioną bez zgody pozostałych użytkowników.Jakie

    nic sie samo nie stanie,
    moc zamówiona musicie sami obnizyć wnioskując o
    zmianę umowy ale jakoś to słabo widzę jeżeli
    jesteście jednym z 11 budynków zasilanych z tego samego
    węzła,
    próbowac jednak trzeba, tyllko nie wiem
    co to da, bo przecież i tak finalnie decyduje zużycie,
    a te powinno być albo opomiarowane na wejściu do waszego
    budynku albo przynajmniej podzielone sensownie jakimś kluczem,
    ale to juz nie sprawa MSC ale was, z tych 11 budynków,

    JarekM