eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z platforma pre-paid w Plusie › Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
  • Data: 2006-01-25 19:53:24
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Arek O" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dr8id1$o0a$1@opal.futuro.pl...
    > To moze rzuce troche swiatla na ta sprawe. W przypadku Samych swoich i
    Simplusa
    > faktycznie moga sie pojawic problemy jednak kupujac MIXa podpisuje sie
    > tradycyjna umowe z danymi osobowymi i wszystkimi innymi potrzebnymi
    > informacjami.
    > W moim przypadku jest to MIX, co oznacza, ze podpisalem umowe na
    swiadzczenie
    > "jakichstam" uslug i teraz Polkomtel powienien - przynajmniej z
    zalozenia -
    > wywiazywac sie z tej umowy.
    > A co w takim razie poradzic niezarejestrowanym uzytkownikom pre-paida...?

    Heh, az wgryzlem sie w Ustawe i Rozporzadzenie o reklamacjach. Zasadniczo
    rozrozniane sa pojecia _abonent_ oraz _uzytkownik_ (Art. 2. pkt 1 i 32
    Ustawy).

    Rozporzadzenie mowi o danych uzytkownika, nie abonenta - i to w tej sytuacji
    dobrze. Ale jest jest jeszcze Art. 36.3. Ustawy, ktory zobowiazuje operatora
    do "udostepniania szczegolowego wykazu wykonanych uslug telekomunikacyjnych"
    tylko _abonentom_. Czyli prepaidowiec nie ma szans na uzyskanie informacji
    uzasadniajacych reklamacje.

    Przeprowadzenia analizy Rozdzialu 6. Ustawy sie nie podejme :-)

    Prosba: nie dywagujmy o dochodzeniu przed sadem i egzekwowania roszczen
    rzedu kilkudziesieciu zlotych.

    sz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1