  • Data: 2006-01-26 14:19:50
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Żyła napisał:
    > Czyli czkamy do pierwszego padu eterii? Moge twoje ego dostac jako majatek?
    > Masz jakieś wsparcie do "majątek operatora przejmowałaby konkurencja,
    > która uznałaby wszelkie reklamacje dawnych klientów."

    System nie raz nam już padł. Mamy jednak jeszcze dwa w zapasie i możemy
    na nie przełączyc.
    Dlatego też jestem w histerycznym - ze smiechu - szoku, że tak majętna i
    tak niemiłosiernie skubiąca klientów firma jak Polkomtel nie miała
    zapasowej platformy.
    Po prostu smiech na sali.

    A tak serio to nie jest to smieszne. W chwili obecnej Polkomtel okradł
    tylko nas na kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na kartach było po 840 zł a
    jest zero (słownie: 0). Niby twierdzą, że to zwrócą, ale
    1. Nie wiedzą kiedy dokładnie
    2. Kto mi zwróci za to, że muszę kolejne kilkadziesiąt tysięcy wkładac w
    interes i kupowac nowe karty i doladowania?

    Dlatego uważam, że dla przykładu firma ta powinna zostac pozbawiona
    koncesji i rozparcelowana.

    pozdrawiam
    Arek

    --