  • Data: 2006-01-26 10:25:49
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawi mnie jak interpretowac § 5. p.6 -" POLKOMTEL świadczy usługi w
    > zakresie
    > istniejących możliwości technicznych." - niezle sie zabezpieczyli przed
    > takimi
    > wpadkami jakie teraz maja no nie?
    eeee.. nieeee...
    Istniejace mozliwosci techniczne nie moga byc przyczyna zawyzania rachunkow czy
    "kradzenia" ich z prepaidow. To kresla tylko jaki standard jest uzywany do
    transmisji, a to znowuz definiuje mozliwosci i niemozliwosci danej sieci. Sposob
    naliczania o tyle jest zwiazany ze standardem, ze pokazuje jakie sa sposoby
    naliczania, ale wybor i ksiegowanie ich zalezy od operatora i nie mozna sie
    powolywac na to ze standard pozwala"krasc" ;)).

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Anja Garbarek, córka Jana Garbarka. Briefly Shaking, 4
    album artystki jest najbardziej pomysłowym i śmiałym
    jej projektem. Pełna kontrastów płyta już w sklepach!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fgarbarek.html&sid=638