  • Data: 2006-01-26 07:08:31
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > Czasami nawet mniej niz kilkudziesieciu... czasami doslownie kilku
    > zloty.. Bardziej
    > chodzi o to, ze te klilka zloty w skali globalnej (pomnozone przez ilosc
    > osob ktorym
    > zostaly zabrane) daje spora sumke co mnie strasznie denerwuje. Mam
    > nadzieje ze
    > nie bedzie nikt musial interweniowac w sadzie w tej sprawie (co byloby
    > faktycznie
    > bezsensem). Mam nadzieje, ze otrzymane tu informacje pomoga innym
    > uzytkownikom plusa skutecznie wyegzekwowac swoje naleznosci.
    ja tez jestem zdania ze trzeba ich scigac, nachodzic, meczyc itd itp. Bo wlasnie,
    TYLKO 5 zl razy 100 tys x 12 miesiecy.. ;)
    no i dlaczego nie zajmuja sie tym instytucje ktore sa do tego powolane.

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Cameron Diaz i Toni Collette w filmie SIOSTRY
    W kinach od 27 stycznia 2005 r.
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fsiostry.html&sid=641