  • Data: 2006-01-26 06:49:12
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    > W ciagu ostatnich kilku dni firma Plus ma dos spore klopoty z
    > opanowaniem usterki
    > platformy pre-paid (Simplus, PlusMIX i Sami Swoi). Problem polega na
    > niezasadnym
    > obciazaniu konta. Ja osobiscie w ciagu 2 dni stracilem 23 zl nie
    > wykonujac przy tym
    > zadnych polaczen, wysylajac kilka SMSow. Wszyscy(sic!) moi znajomi
    > korzystajacy
    > z tej platformy maja dokladnie ten sam klopot. Konta "wyczyszczone" do
    > zera (lub
> [...]
    no, gula mi sie podnosi jak cos takiego czytam. Cholera jasna, wydaje mi sie ze jest
    kilka urzedow ktore sie tym powinno zajac, a ku... nie zajmuja. Gula mi sie nie
    podnosi na ciebie, tylko na polkomtel.
    Zadzwon i zapytaj sie na czyje konto ida pieniadze z zaplacenia prepaida. Zreszta, to
    polkomtel swiadczy usluge i oni sa odpowiedzialni, a jeszcze jak pieniadze splywaja
    na ich konto to nie ma o czym gadac.
    ale mi sie cisnienie podnioslo, takie kur... glupoty wciskac ludziom. Chamstwo w zywe
    oczy.

    pozdrawiam

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    III Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno - Pogodoodporni 2006!
    Już 29 stycznia w Mielnie - Kibicuj śmiałkom i zostań pogodoodporny!
    Konkursy z cennymi nagrodami i dobrą zabawę zapewnia Actimel:
    http://klik.wp.pl/?adr=www.pogodoodporni.pl&sid=643