  • Data: 2004-01-12 22:52:51
    Temat: Re: Problem ze Studniowka...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "B" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:btu6oh$dsc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak narazie maja pesel plus numer leg stud... wiecej nie podam.. :)

    Ja rozumiem, ze się boją. Załóżmy jestem stanie zrozumieć, że chcą imię i
    nazwisko no i adres, choć jak pisałem mam już pewne obawy co do dalszych
    losów tych danych. Ale po co im numer dowodu osobistego, tego już nie
    rozumiem. mam zboczenie zawodowe i jak czegoś zrozumieć nie potrafię, to
    mi się taka czerwona lampka włącza. Ja bym im, jeśli będą naciskać, podał
    numer dowodu ze zmienioną jedną albo dwoma cyframi. I później czekał,
    gdzie to wypłynie.