  • 21. Data: 2002-08-07 11:47:58
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Był czas mrutszławy, gdy napisał(a):

    > na
    >
    > No i pewnie w tym tkwi wyjaśnienie tego fenomenu:-)) Pomysł o tym w
    > wolnej chwili:-))
    >
    > HaNkA
    >
    > Ps. A moze pikieta Geanta?:-))) Bojkot ogólnopolski?:-))

    Już gdzieś pisałem. To jest Expert. To się skończy w Strasbourgu ;-)

    Kiełpiś
    --
    Był czas mrusztławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    Na wałzach wiercząc świrypły, kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 22. Data: 2002-08-07 11:58:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:air1b1$sf9$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Już gdzieś pisałem. To jest Expert. To się skończy w Strasbourgu ;-)

    Podobno ma racje. Murowane na 100%, ze bedzie to Strasbourg :-)

    Karol

  • 23. Data: 2002-08-07 19:46:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nalezy tylko odpowiedno skonfigurowac program do obslugi newsow :-))
    > I na jakis czas jest spokoj.

    Wiem, wiem ale proszę wybaczcie mi tę kobiecą ciekawość - tyle o nim
    slyszałam, ze chcialam się przekonać kto zacz:-)) Trochę więc
    "podyskutowałam":-)))

    Ale na Strasbourg poczekam:-))

    HaNkA WyCzEkUjAcA

  • 24. Data: 2002-08-08 09:47:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pozwolilem sobie, dla porowniania, wyslac podobne zapytanie na szwedzka
    grupe.

    Na którą grupę?

    Karol

  • 25. Data: 2002-08-08 12:27:58
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aito53$f50$1@news.gazeta.pl...

    > ( grupa prawnicza i telefonia) To samo wyszukiwanie w j. szwedzkim lub
    > angielskim - wynik zerowy.
    > Więc ciekawa jestem co to za grupa i dlaczego nie ma jej w Google....

    Expert zapewne pisal pod innym nikomu nieujawnionym nickiem :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 26. Data: 2002-08-08 12:28:19
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > grupe.
    >
    > Na którą grupę?
    >
    > Karol

    No właśnie, ja też chciałabym wiedziec jaka to grupa. Bywam na grupach
    szwedzkich i norweskich i żadnego postu na temat pralki z Geanta nie
    trafiłam. Z nudów wrzuciłam nadawcę "d...@w...pl" na wyszukiwarkę postów
    w grupach dyskusyjnych. Przy wyszukiwaniu w j. polskim połów był dość obfity
    ( grupa prawnicza i telefonia) To samo wyszukiwanie w j. szwedzkim lub
    angielskim - wynik zerowy.
    Więc ciekawa jestem co to za grupa i dlaczego nie ma jej w Google....
    Pozdrawiam, Ewa.