  • 11. Data: 2002-08-06 17:55:40
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    > A może mi wyjaśnić dlaczego jesteś taki serdeczny tylko dla tych którzy
    > nieświadomie i posrednio przyznają ze Geant popełnił błąd? (znamienne jest,
    > ze głownie są to nie-prawnicy) Czy nie jest aby tak że chciałbyś usłyszeć że
    > to Ty masz racje i nic ponad to?

    Moze od konca zaczne... nie "Szwedzkiego" tylko "szwedzkiego". Ktory zreszta
    znam tak samo dobrze jak i polski. To tak na marginesie.

    Zauwaz jedna prawidlowosc. Ci, ktorzy przyznali mi racje to w zasadzie jedyni
    ludzie ktorzy zachowywali sie normalnie. Bylem uprzejmy, i jestem nadal, w
    stosunku do wszystkich ktorzy zwracaja sie do mnie wlasciwym tonem. Swoim
    postem dajesz najlepszy dowod dlaczego niektorym nie moge odpisywac
    grzecznie. Chociazby ten glupkowaty komentarz o znajomosci jezyka szwedzkiego.

    P.S. A czy TY jestes prawnikiem?

  • 12. Data: 2002-08-06 18:00:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik <d...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ilus tam wymianach zdan na poziomie plebsu

    My po prostu elastycznie dopasowywujemy sie do Twego poziomu:-)) Głownie po
    to aby ulatwić Ci zrozumienie tego co piszemy:-))

    > Domyslam sie, ze jest to jakas znana tutaj wariatka

    Jak juz mówilam posuwanie się do inwektyw nie lezy w mojej naturze. Wyroslam
    z tego jakies 20 lat temu:-)

    > Mnie jedynie
    > smieszy czyjas pustosc. Gapi sie pol dnia w monitor i glupoty w brzuch
    wciska
    > psujac sens istnienia takiej grupy.

    Brawo kolejny raz sie zgadzamy:-)) Też uważam, ze Twoje posty nie zawierają
    zadnej treści - po prostu szukales pretekstu zeby zaprezentowac swoją
    "kulture":-)))

    > korzysta wyzywajac sie na
    > ludziach ktorzy potrzebuja pomocy.

    Jestem nawet bardziej przewrotna. Zarabiam na ludziach, ktorzy potrzebują
    pomocy. Niestety nie psychiatrycznej panie Jacku, więc Panu nie pomogę:-))

    >Smutne tylko to, ze znajduje w ludziach
    > poparcie mimo iz plecie kompletne bzdury.

    :-))) Tak. Paru nie-prawników powiedziało Ci, ze masz szanse wygrac:))) Paru
    prawnikow, że nie. Ale przeciez Ty nie potrzebujesz porady prawnej prawda?
    Chcesz poczucia sprawiedliwosci ludowej :-)) Moze zapisz sie do
    Samoobrony?:-))

    HaNkA

  • 13. Data: 2002-08-06 18:03:19
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > prawie zbytnio.

    No i pewnie w tym tkwi wyjaśnienie tego fenomenu:-)) Pomysł o tym w wolnej
    chwili:-))

    HaNkA

    Ps. A moze pikieta Geanta?:-))) Bojkot ogólnopolski?:-))

  • 14. Data: 2002-08-06 18:15:50
    Od: "mic" <q...@i...pl>

    Użytkownik <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ktory zreszta
    > znam tak samo dobrze jak i polski. To tak na marginesie.

    A tak dobrze jak angielski? to nie grupa lingwistyczna więc sprawdzał nie
    będę :-)

    > Ci, ktorzy przyznali mi racje to w zasadzie jedyni
    > ludzie ktorzy zachowywali sie normalnie.

    No i nie dostrzegasz w tym zadnego problemu wlasnej osobowosci? Dobrzy są
    tylko Ci co przyklaskuja? Ci co mają inne zdanie to wróg? :)

    > P.S. A czy TY jestes prawnikiem?

    Student prawa, zeby być precyzyjnym :-))))

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 15. Data: 2002-08-06 18:59:05
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    > A tak dobrze jak angielski? to nie grupa lingwistyczna więc sprawdzał nie
    > będę :-)

    Angielski znam nieco lepiej niz szwedzki.

    > No i nie dostrzegasz w tym zadnego problemu wlasnej osobowosci? Dobrzy są
    > tylko Ci co przyklaskuja? Ci co mają inne zdanie to wróg? :)

    Student, a wciaz nie rozumiesz prostej rzeczy. Jesli zdanie jest inne a
    jednoczesnie logiczne i trzyma sie kupy to nie widze problemu. Aczkolwiek np.
    twoja odpowiedz to pytanie czy znam szwedzki. Wiec ja tu logiki NIE widze.

    > Student prawa, zeby być precyzyjnym :-))))
    Wiec moze bys pomogl zamiast srale madrale udawac. Co ci slabo wychodzi
    zreszta.

  • 16. Data: 2002-08-06 19:15:25
    Od: "bitro" <b...@N...spam.2com.pl>

    Pisal d...@N...poczta.gazeta.pl w wiadomosci
    news:aip102$i0d$1@news.gazeta.pl :

    > Az nie do wiary, ze ani jedna osoba znajaca
    > sie na prawie nie wypowiedziala sie w ten czy inny sposob. Swiadczy
    > to troche o przydatnosci tej grupy jak sadze.

    przegladnij inne watki, tam prawnicy sie wypowiadaja, ale ton dyskusji jest
    nieco inny,
    przeczytaj swojego pierwszego posta, a potem pomysl, czy szanujacy sie
    prawnik odpowie na takie cos ? ton w jaki uderzyles na samym poczatku
    poskutkowal niczym innym jak niepowaznym potrzktowaniem ciebie przez ludzi
    powaznych, a tylko chetni to krucjaty zostali ...

    --
    BITRO
    www.google.com twoim przyjacielem

  • 17. Data: 2002-08-06 20:10:55
    Od: "mic" <q...@i...pl>

    Użytkownik <d...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Aczkolwiek np.
    > twoja odpowiedz to pytanie czy znam szwedzki. Wiec ja tu logiki NIE widze.

    te dwa zdania, przyznasz sam są nieco koślawe. Pierwsze, aż się prosi o
    kontynuację bo wydaje się urwane w pól. Drugie - yuk! nie zaczyna sie zdania
    od "więc"

    > Wiec moze bys pomogl

    Nie, poniewaz z przedstawionych przez Ciebie faktów nie wynika, zebys mial
    rację - wciąz nie zacytowales treści umowy/faktury, o która Cie parokrotnie
    proszono. Sądzę, ze na Twoim miejscu najrozsądniej byloby udać się po poradę
    do prawnika w Twoim miejscu zamieszkania, przedstawić mu sytuację wraz z
    odnośną dokumentacją. Na grupie nikt nie jest w stanie dywagować na
    podstawie strzępków informacji nacechowanych na dodatek emocjami. Zgadzam
    się tu, z moimi przedmówcami ze w obecnym stanie wiedzy nie widzę podstaw do
    Twoich roszczen - ale tak jak mówiłem - może to wynikać z braku pelnego
    rozpoznania sprawy

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 18. Data: 2002-08-07 01:07:45
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    I znowu opowiadasz glupoty czlowieku. No nie moge sie nadziwic gdzie masz
    honor zeby bedac tak tepym ladowac sie w nieudolne poprawianie mnie. Zdanie
    nie jest uciete w pol ale ty nie masz za grosz IQ zeby je poprawnie
    zrozumiec. Po drugie zdania to sie akurat od "a wiec" nie zaczyna. Natomiast
    od "wiec" juz mozna. Idz poczytaj podstawy zanim sie zabierzesz za
    komentowanie bo znowu cos ci nie wyszlo.

    Co do cytatu... JUZ DWUKROTNIE pisalem co mam na dowodzie sprzedazy. Czy ty
    naprawde czytac nie umiesz? Nawet w pierwszym poscie to jest jak BYK
    wszystko. Wiesz, ja juz ci dziekuje za twoje komentarze. Grosza bym ci za
    porade nie zaplacil, juz widze jaki z ciebie prawnik wyrosnie. Zenada.

  • 19. Data: 2002-08-07 01:15:27
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    I jakie STRZEPKI? Jakie emocje? Czy ty wiesz co to poczatek watku? Przeciez
    precyzyjniej tego NIE mozna bylo opisac chyba. A emocje to powstaly pozniej w
    wyniku interwencji psychicznej Hani ktora zaczela wysmiewac sie z calej
    sprawy dodatkowo mnie irytujac. To moze tam zaczales czytac zamiast od
    poczatku. Puknij sie w glowe, normalni ludzie jakos sie doczytali bez
    problemu. Podstaw nie widzisz? Ktos ewidentnie lamie prawo a ty nie widzisz
    podstaw? A to dobre. Juz zdarzylem poczytac pare ustaw w miedzyczasie, w tym
    ustawe o nieuczciwej konkurencji, jest taki punkt ktory tu pasuje idealnie.

    Szkoda ze po trzech dniach dopiero. I to dzieki komus kto podeslal info na
    maila, bez emocji, wysmiewania sie i opluwania. Konkretnie i na temat.

    Jak widac mozna. A takie nadete bufony jak ty mam nadzieje ze nigdy nie dojda
    do czegos w tym odpowiedzialnym zawodzie. Ale tu sie pewnie myle akurat. Juz
    ty to sobie zalatwisz bo wyszczekany jestes bardzo. Szkoda ze tylko tyle.

  • 20. Data: 2002-08-07 09:39:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:aip316$4un$1@news.tpi.pl...

    > Ps. A moze pikieta Geanta?:-))) Bojkot ogólnopolski?:-))

    Bardzo dobry pomysl. Ale nie pikieta i nie bojkot. I nie Geanta :-)

    Nalezy tylko odpowiedno skonfigurowac program do obslugi newsow :-))
    I na jakis czas jest spokoj.

    Karol